Skelbiama, kad tiriamos žmogiškos klaidos, techninio gedimo, staigaus vėjo krypties pasikeitimo, susidūrimo su paukščiu versijos, tačiau nei viena iš jų kol kas nėra laikoma pagrindine.
Tai patvirtino ir Rusijos karinių oro pajėgų skrydžių saugumo tarnybos vadovas Sergejus Bainetovas.
„Nėra pagrindinės versijos. Pradžioje turėjome net penkiolika versijų. Po to jų sumažėjo, kai išnagrinėjome skrydžio įrašus. Liko maždaug pusė“, – teigė jis.
Ekspertas pripažino, kad dažniausiai aviacijos katastrofos nutinka dėl žmogaus klaidos, techninio gedimo ar išorinio poveikio, trukdančio suvaldyti lėktuvą.
Jo teigimu, jokių gaisro ar sprogimo pėdsakų ant surastų aukų kūnų nėra rasta, tad ši versija taip pat atmesta.
Ketvirtadienį ryte komisija paskelbė, kad lėktuvo pilotas spėjo dispečeriams išsiųsti žinutę apie nesklandumus pakilimo metu.
Sekmadienį iš radarų dingęs rusų lėktuvas su 92 žmonėmis nukrito į Juodąją jūrą. Jis buvo vos pakilęs iš Sočio oro uosto, skrido į Siriją. Orlaivio didžioji dalis keleivių – net 64 – buvo Aleksandrovo ansamblio nariai.
Lėktuvu taip pat skrido kariškiai, žurnalistai, fondo „Spravedlivaja pomošč“ vadovė Jelizaveta Glinka, dar žinoma kaip „daktarė Liza“. Pirmadienį Rusijoje buvo paskelbtas nacionalinis gedulas.