Kommersant.ru rašo, kad liudininkas, dirbantis šalies pakrantės apsaugoje, nelaimės tyrėjams davė parodymus. Jo teiginiai dar labiau sustiprino versiją, kad lėktuvas sudužo dėl lakūno klaidos, Rusijos portalui teigė su tyrimu susijęs šaltinis.
Liudininkas pasakojo, kad po pakilimo lėktuvas nepakilo į reikiamą aukštį ir greitai nusileido prie pat vandens. Jo teigimu, orlaivis skrido mažu greičiu ir neįprastai iškeltu priekiu. Pakrantės apsaugos darbuotojas lėktuvo poziciją palygino su ant galinio rato važiuojančiu dviračiu.
Liudininko pasakojimu, Tu-154 su uodega palietė vandens paviršių, tuomet nukrito dalis uodegos, o korpusas dužo į bangas ir greitai nuskendo.
Kommersant.ru rašo, kad po liudininko pasakojimo ekspertai linkę manyti, jog nelaimė įvyko dėl lakūnų klaidos – jie galėjo pernelyg staigiai kelti orlaivį, todėl buvo prarastas greitis ir aukštis.