Tai laikraščiui patvirtino „Deutsche Bahn“ saugumo vadovė Gerda Noybeka. Bendrovė jau artimiausiomis savaitėmis pradės pirmo nedidelio bepiločio lėktuvo bandymus. Jame įrengta vaizdo kamera stebės traukiniuose piešiančius asmenis.
Mini sraigtasparnis „Deutsche Bahn“ atsiėjo 60 tūkstančių eurų, tačiau tai niekai palyginus su grafitininkų daroma žala. Įkrovus lėktuvo bateriją jis gali skristi 80 minučių, greitis – iki 54 km/val. Skraidantis aparatas dirba beveik be garso, tad jį pastebėti bus gana sunku.
Bepiločiuose lėktuvuose bus įrengta infraraudonųjų spindulių kamera, kuri leis traukiniuose atpažinti žmones. Visa skrydžio metu surinkta informacija bus saugoma juodojoje dėžėje, tad nuotraukos taps įrodymais teisme. „Deutsche Bahn“ naują prietaisą galės naudoti tik savo teritorijoje, privalės saugoti asmens duomenis.
Bepilotį lėktuvą ant žemės valdys vienas pilotas ir vienas operatorius. Pilotas bus atsakingas už jo orientavimą erdvėje, o operatorius privalės stebėti kameros perduodamą vaizdą.
Naujų technologijų geležinkelio bendrovė imasi dėl didžiulių išlaidų, kurias patiria grafičių valymui ir kaltininkų paieškai. Pernai bendrovė tam išleido 7,6 mln. eurų.