Už rinkimus atsakingi pareigūnai, siekdami padidinti jaunų rinkėjų aktyvumą, dviem viešųjų ryšių agentūroms skyrė 13 mln. dolerių (10,86 mln. eurų).
Kremlius siekia, kad dabartinis prezidentas Vladimiras Putinas nugalėtų surinkęs 70 proc. balsų, o kovo 18 d. prie balsadėžių ateitų 70 proc. balsavimo teisę turinčių asmenų.
Anot naujienų portalo RBC, viena iš siūlomų iniciatyvų – asmenukių konkursas, skirtas pritraukti 18-39 metų amžiaus rinkėjus.
Po balsavimo įsiamžinę konkurso dalyviai galės laimėti „Apple“ produktus. Toks konkursas buvo išbandytas 2017-ųjų savivaldos rinkimuose. Tuomet pirmas tris vietas užėmę dalyviai laimėjo telefoną „iPhone 7“, planšetinį kompiuterį „iPad“ ir išmanųjį laikrodį „Apple Watch“.
Kitos Kremliaus idėjos – profesinių įgūdžių testas vaikams, referendumai su mokykla susijusiais klausimais ir konkursas tėvams, balsuoti atėjusiems su vaikais.
Politologas Aleksejus Makarkinas RBC teigė, kad „vaikai temps tėvus į balsavimo apylinkes“ tam, jog dalyvautų konkurse.
Tuo tarpu politikos strategas Grigorijus Kazankovas RBC sakė, kad Kremliaus siūlomas asmenukių konkursas mažesniuose miestuose galėtų sukurti vakarėlio atmosferą.
„Tai ne net apie „iPhone“ ir „iPad“. Jei paversi (rinkimus – red.) stilingais, daug žmonių balsuos“, – sakė G.Kazankovas.