Kremlius: milžiniška Rusijos bauda „Google“ iš tiesų yra daugiau simbolinė

Kremlius ketvirtadienį pareiškė, kad milžiniška Rusijos „Google“ skirta bauda iš esmės yra daugiau simbolinė ir ja siekiama paskatinti bendrovę panaikinti apribojimus rusiškiems „YouTube“ kanalams.
Dmitrijus Peskovas / Maxim Shemetov / REUTERS
Dmitrijus Peskovas / Maxim Shemetov / REUTERS

Pasak Rusijos naujienų portalo RBK, bendra teisinių ieškinių suma prieš „Google“ Rusijoje pasiekė du undecilijonus rublių (maždaug 2 decilijonus eurų). 

Decilijonas – skaičius, išreikštas vienetu su 33 nuliais.

Ši suma yra gerokai didesnė nei bendrovės vertė – 2 trln. JAV dolerių.

Maža to, ši bauda yra daug didesnė už bendrą pasaulio BVP, kuris, Tarptautinio valiutos fondo skaičiavimais, siekia 110 trln. JAV dolerių.

Bauda pasiekė tokį milžinišką dydį, nes kiekvieną dieną, kai ji nesumokama, ji padvigubėja.

„Net negaliu ištarti šio skaičiaus, bet labiau tikėtina, kad jis turi simboliką“, – Rusijos naujienų agentūroms sakė Kremliaus atstovas spaudai Dmitrijus Peskovas.

„Google“ neturėtų riboti mūsų transliuotojų veiksmų, tačiau taip yra. Tai turėtų būti priežastis „Google“ vadovybei atkreipti į tai dėmesį ir ištaisyti padėtį“, – pridūrė jis. 

Nuo 2022 metų vasario, kai Rusija pradėjo plataus masto invaziją į Ukrainą, Maskva skiria dideles baudas socialinių tinklų bendrovėms, kaltinamoms Kremlių kritikuojančio ar proukrainietiško turinio platinimu. 

Rusijoje vis dar galima naudotis „YouTube“, tačiau valdžios institucijos grasina sustabdyti jos veiklą dėl draudimų transliuoti rusišką propagandinį turinį. 

Tai ne pirmas kartas, kai Rusija baudžia „YouTube“ savininkę „Google“. Maskva bando priversti technologijų milžinę vykdyti Kremliaus reikalavimus, ir jos bauda kasdien vis didėja.

Pati bendrovė dar nekomentavo šio klausimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis