Latvija dėl rusiškos vakcinos „Sputnik V“ remsis Europos vaistų agentūros rekomendacijomis

Latvija dėl rusiškos vakcinos nuo koronaviruso „Sputnik V“ naudojimo remsis Europos vaistų agentūros rekomendacijomis.
Vakcina nuo koronaviruso „Sputnik V“
Vakcina nuo koronaviruso „Sputnik V“ / „Scanpix“/ITAR-TASS nuotr.

Latvijos valstybinė vaistų agentūra nurodo, kad Europos vaistų agentūrai (EVA) dar nebuvo pateikta informacija, leidžianti nuspręsti, ar „Sputnik V“ vakcina gali būti registruoti Europos Sąjungoje (ES).

„Šiuo metu vakcinos gamintojas bendradarbiauja su EVA, kad gautų tikslią informaciją apie dokumentus ir duomenis, reikalingus registracijai. Jei duomenys bus pateikti, vakcina gali būti registruota, o Latvija vadovaujasi Europos vaistų agentūros rekomendacijomis“, – rašoma Latvijos sveikatos apsaugos ministerijos atsakyme 15min.

VIDEO: Europarlamentarai iš Lietuvos – apie COVID-19 vakcinų patvirtinimą, skirstymą ir tiekimą ES bei EP poziciją

Anksčiau premjerė Ingrida Šimonytė sakė, kad Lietuva nepirktų vakcinos „Sputnik V“, net jei ją patvirtintų EVA. Pasak ministrės pirmininkės, Rusijos valdžia vakciną naudoja geopolitiniais tikslais.

Vengrija pirmoji ES patvirtino rusišką vakciną, tokią galimybę svarsto ir Čekija bei Slovakija. Prancūzijos ir Vokietijos lyderiai teigė, kad šalys yra atviros visoms EVA patvirtintoms vakcinoms.

Penktadienį Maskvoje viešintis Europos Sąjungos diplomatijos vadovas Josepas Borrellis išreiškė viltį, kad Rusijoje sukurta vakcina nuo COVID-19 artimiausiu laiku bus naudojama visoje 27 valstybių narių Bendrijoje, o Europos vaistų agentūra patvirtins jos efektyvumą.

Apie rusišką vakciną garsiau pradėta kalbėti po to, kai britų medicinos žurnale „The Lancet“ pasirodė straipsnis, kuriame sakoma, kad „Sputnik V“ veiksmingumas apsaugant nuo COVID-19 siekia 91,6 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis