Laikinai einantis prezidento pareigas Choi Sang-mokas paprašė incidento tyrėjų skubiai atskleisti savo išvadas gedinčiųjų šeimoms, rašo BBC.
Jo prašymas pateiktas po to, kai pirmadienį dėl nenustatytos tūpimo mechanizmo problemos kitas „Jeju Air“ skrydis netrukus po pakilimo buvo nukreiptas atgal į Seulą.
Pirmadienį „Jeju Air“ lėktuvas iš Gimpo tarptautinio oro uosto išskrido 06.35 val. vietos laiku (sekmadienį 21.35 val. Grinvičo laiku) ir grįžo mažiau nei po valandos, kai paaiškėjo mechaninis gedimas, atsiradęs dėl nusileidimo mechanizmo problemos, pranešė Pietų Korėjos naujienų agentūra „Yonhap“.
Nusileidimo mechanizmas – tai ratų ir kitų lėktuvo dalių rinkinys, kuris palaiko lėktuvą kylant, riedant ir leidžiantis.
Pažymima, kad grįžęs lėktuvas buvo „Boeing B737-800“, tokio paties modelio kaip ir sekmadienį įvykusios katastrofos metu.
Trisdešimt devyni iš 41 „Jeju Air“ lėktuvų parko orlaivių yra šio modelio.
Pietų Korėjos oro linijų bendrovės „Jeju Air“ lėktuvas, skraidinęs 181 keleivį, sudužo sekmadienį pakeliui iš Bankoko į Muaną. Pranešama, kad žuvo visi jo keleiviai, išskyrus du žmones – įgulos narius.
Tikėtinomis katastrofos priežastimis pareigūnai įvardijo susidūrimą su paukščiais ir nepalankias oro sąlygas. Sudužus lėktuvui jo keleiviai iškrito, o orlaivis buvo „beveik visiškai sunaikintas“.
Pirmadienį Seulas pranešė, kad atliks specialų visų 101 šalyje naudojamų „Boeing 737-800“ orlaivių patikrinimą. Prie šio proceso turėtų prisidėti JAV tyrėjai, tarp kurių, kaip manoma, bus ir orlaivių gamintojo „Boeing“ atstovai.
„Peržiūrime planus atlikti specialų B737-800 orlaivių patikrinimą“, – nurodė Pietų Korėjos susisiekimo viceministras Joo Jong-wanas.
Taip pat sekmadienį buvo rastos abi sudužusio lėktuvo juodosios dėžės, įskaitant skrydžio duomenų ir balso įrašymo įrenginius, pridūrė viceministras.
Pirmadienį tyrėjai pranešė, kad atlikus DNR analizę arba paėmus pirštų atspaudus nustatyta 141 iš 179 aukų tapatybė.