Abdulas Salamas Arifas. Irako prezidentas žuvo 1966 metais, kai jo sraigtasparnis patyrė katastrofą šalies pietuose. A.S.Arifas šalį valdė neramiu metu, kai kelios grupės tarpusavyje kovojo dėl valdžios.
René Barrientosas. Bolivijos prezidentas žuvo 1969 metais, jo sraigtasparniui sudužus Arque provincijoje. Anot gandų, sraigtasparnis galėjo būti pašautas. Tačiau visų atliktų tyrimų išvada buvo vienoda – tai buvo nelaimingas įvykis, kurį sukėlė į elektros laidus įsipainioję rotoriai. Bolivijos gyventojai R.Barrientosą prisimena kaip žiaurų diktatorių, tarnavusį užsienio šalių interesams.
Barthélemy Boganda. Pirmasis Centrinės Afrikos Respublikos (CAR) autonominės teritorijos premjeras žuvo 1959-aisiais, per ore įvykusį sprogimą. Incidentas įvyko likus vos kelioms dienoms iki B.Bogandos tapimo pirmuoju nepriklausomos CAR prezidentu. Premjero lėktuvas sprogo ore, pražudydamas visus keleivius ir lėktuvo įgulos narius. Neatliktas nė vienas su šia tragedija susijęs tyrimas, tačiau plačiai paplitusi nuomonė, kad jos priežastis buvo sabotažas. Sklido gandai, kad į jį įsitraukusi buvo B.Bogandos žmona, konkurentai verslininkai ir net slaptosios Prancūzijos tarnybos.
Ahmedas Ouldas Bouceifas. Mauritanijos premjeras žuvo 1979 metais per lėktuvo katastrofą netoli Dakaro krantų, Senegale. Iki nelaimės A.O.Bouceifas savo poste spėjo pabūti vos vieną mėnesį.
Dr. Johnas Garangas de Mabioras. Sudano viceprezidentas žuvo 2005-aisiais po to, kai Ugandos prezidento sraigtasparnis Mi-172, kuriuo jis skrido, patyrė katastrofą. J.G.de Mabioras skrido į Sudaną iš slapto susitikimo, apie kurį nebuvo pranešęs savo vyriausybei. Per katastrofą žuvo šeši viceprezidento kolegos ir septyni Ugandos lėktuvo įgulos nariai. Dėl nelaimės kaltintos prastos oro sąlygos, tačiau įvardintos katastrofos priežastys daugeliui sukėlė abejonių. Net Ugandos prezidentas įtarė „išorines nelaimės aplinkybes“.
Sklido gandai, kad į sabotažą įsitraukusi buvo B.Bogandos žmona, konkurentai verslininkai ir net slaptosios Prancūzijos tarnybos.
Abdulas Rahimas Ghafoorzai. Su talibais kovojusios Afganistano vyriausybės vadovas žuvo 1997 metais, lėktuvui patyrus katastrofą Bamiano provincijoje. Premjeru A.R.Ghafoorzai išbuvo vos dešimt dienų.
Ruandos prezidentas Juvenalas Habyarimana ir Burundžio prezidentas Cyprienas Ntaryamira kartu su Ruandos kariuomenės štabo viršininku ir daugybe kitų pareigūnų žuvo per 1994-aisiais įvykusią lėktuvo katastrofą. Nelaimė įvyko lėktuvui ruošiantis nusileisti – jis buvo pašautas. Incidento aplinkybės iki šiol neatskleistos, tačiau abu šalių lyderiai buvo hutai. Jų žūtys iš naujo pakurstė etninę įtampą ir tapo Ruandos genocido katalizatoriumi.
Jaime Roldósas Aguilera. Ekvadoro prezidentas kartu su savo žmona, gynybos ministru, dviem kariuomenės lyderiais ir keturiais kitais keleiviais žuvo per lėktuvo katastrofą 1981-aisiais. Oficiali nelaimės tyrimo išvada skelbė, kad dėl incidento kaltas lėktuvo pilotas, nukreipęs lėktuvą į kalnus. Vis dėlto nemažai žmonių tikėjo, kad J.R.Aguilera buvo nužudytas dėl savo planų vystyti angliavandenilio sektorių, kas, esą, būtų kirtęsi su JAV interesais. Anot kitų, nužudytas Ekvadoro prezidentas buvo dėl to, kad stiprino šalies santykius su Sovietų Sąjunga.
Samora Moises Machelis. Mozambiko prezidentas žuvo 1986 metais, kai jo lėktuvas atsitrenkė į šalies pasienyje esančius kalnus. Per katastrofą žuvo 33 žmonės, dešimčiai pavyko išgyventi. Tarp žuvusiųjų buvo Mozambiko ministrų ir kitų valdžios pareigūnų. Atlikus nelaimės tyrimą padaryta išvada, kad ji įvyko dėl piloto kaltės. Nepaisant to, Mozambiko ir Sovietų Sąjungos valdžios įtarė, kad lėktuvas nuo kurso nukrypo neatsitiktinai.
Ramonas Magsaysay. Filipinų prezidentas per lėktuvo katastrofą žuvo 1957-aisiais. Lėktuvui rėžusis į Manungalo kalną, žuvo 25 iš 26 keleivių ir lėktuvo įgulos nariai. Vienintelis išgyvenęs žmogus – žurnalistas Nestoras Mata.
Francisco de Sá Carneiro. Portugalijos premjeras per lėktuvo katastrofą žuvo 1980-aisiais, praėjus 11-ai mėnesių nuo atėjimo į valdžią. Politikas skrido į Porto miestą, kai savo lengvuoju vienmotoriu lėktuvu „Cessna“ trenkėsi į pastatą Loures mieste. Įvykio liudininkai tvirtino, kad lėktuvui vos pakilus iš jo pradėjo kristi kažkokie daiktai. Netrukus pasklido gandai apie sabotažą, tapę daugybės konspiracijos teorijų, tikinusių, kad lėktuvo katastrofa išties buvo nužudymas, pagrindu. Jokių akivaizdžių įrodymų šioms teorijoms nebuvo.
Vis dėlto 2009-ųjų sausį Lenkijos valdžia paskelbė išvadą, kad įrodymų, jog W.Sikorskis buvo nužudytas – nėra.
Wladyslawas Sikorskis. Lenkijos premjeras per lėktuvo katastrofą žuvo kartu su savo dukra ir dar aštuoniais valdžios atstovais, kai jo lėktuvas 1943 metais nukrito į jūrą, praėjus vos 16 sekundžių nuo pakilimo iš Gibraltaro oro uosto. Katastrofą išgyveno tik lėktuvo pilotas. Ši nelaimė interpretuota kaip labai „patogi“ Vakarų sąjungininkėms, žinojusioms, kad būtent W.Sikorskis siekė išlaikyti gerus santykius su Stalinu. 2008-aisiais W.Sikorskis buvo ekshumuotas, siekiant ištirti jo mirties aplinkybes. Vis dėlto 2009-ųjų sausį Lenkijos valdžia paskelbė išvadą, kad įrodymų, jog šalies premjeras buvo nužudytas – nėra.
Omaras Torrijosas. Panamos prezidentas žuvo per 1981-aisiais įvykusį skrydį. Esant itin prastoms oro sąlygoms, lėktuvas dingo iš Panamos radaro. O.Torrijoso mirtis paskatino spekuliacijas apie jo nužudymą. Tikinta, kad prezidentą galėjo nužudyti amerikiečiai, lėktuve paslėpę bombą. O.Torrijosas žuvo praėjus vos trims mėnesiams po Ekvadoro prezidento Jaime'o Roldóso mirties. Pastarasis žuvo itin panašiomis aplinkybėmis.
Borisas Trajkovski. Sulaukęs 47-erių, Makedonijos prezidentas žuvo 2004 metais, skrisdamas į ekonomikos konferenciją Bosnijoje ir Hercegovinoje. Jo lėktuvas atsitrenkė į kalnus. Skrydžio metu oro sąlygos buvo itin prastos. Per nelaimę žuvo dar aštuoni žmonės.
Generolas Muhammadas Zia-ul-Haqas. Pakistano prezidentas žuvo 1988 metais, kai jo lėktuvas prarado ryšį su kontrolės bokštu ir galiausiai rėžėsi į žemę Punjabe. Per katastrofą žuvo dar 31 keleivis, tarp kurių ne tik Pakistano valdžios atstovai, bet ir Jungtinių Valstijų ambasadorius Pakistane Arnoldas Raphelis ir JAV karinės pagalbos misijos Pakistane vadas generolas Herbertas M.Wassomas. Incidentas iššaukė daugybę konspiracijos teorijų. Tyrimą atlikusi grupė nustatė, kad katastrofą greičiausiai sukėlė lėktuve įvykdytas sabotažas arba nusikaltimas.