Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lidl“ atsiprašė dėl draudimo parduotuvės darbuotojams kalbėti lenkiškai

Po neseniai nuskambėjusio pasipiktinimo vienos iš Škotijoje esančios prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės vadovybės sprendimu savo darbuotojams kalbėti lenkiškai, įmonė nusiuntė atsiprašymą Lenkijos ambasadai Londone, praneša naujienų svetainė thenews.pl.
„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovės „Lidl UK“, atsakingos už visas tinklo parduotuves Didžiojoje Britanijoje, generalinis direktorius Ronny Gottschilchas išsiuntė atsiprašymo laišką Lenkijos ambasadoriui Londone Witoldui Sobkowui po to, kai diplomatas išsiuntė skundą bendrovei.

„Norėčiau atsiprašyti už sukeltą sąmyšį ir užtikrinti jus, kad mes vertiname ir gerbiame savo klientus lenkus ir tikimės, kad visi nesusipratimai dabar bus ištaisyti“, – savo laiške rašė R.Gottschilchas.

„Didžiojoje Britanijoje veikianti įmonė „Lidl“ gerbia ir priima visas kalbas, manome, kad daug kalbų mokantys darbuotojai yra didžiulis turtas“, – pridūrė „Lidl UK“ generalinis direktorius.

Lapkričio pradžioje pasirodė informacija apie tai, kad Škotijos Kerkoldžio mieste esančios parduotuvės „Lidl“ darbuotojams lenkams buvo uždrausta su klientais lenkais kalbėti savo gimtąja kalba. Taip pat darbuotojams buvo nurodyta, jog jie tarpusavyje negali kalbėtis lenkiškai net ir pertraukų metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos