„LinkedIn“ skirta 310 mln. eurų bauda už duomenų apsaugos pažeidimą

Airijos reguliavimo institucija, padedanti prižiūrėti Europos Sąjungos (ES) duomenų privatumą užtikrinančių reglamentų laikymąsi, ketvirtadienį pranešė, kad profesinių ryšių platformai „LinkedIn“ skyrė 310 mln. eurų baudą už pažeidimus, susijusius su naudotojų asmens duomenimis, tikslinės reklamos tikslais.
Andre M. Chang / ZUMAPRESS.com
Andre M. Chang / ZUMAPRESS.com

Duomenų apsaugos komisija (DPC) skyrė „Microsoft“ priklausančiai svetainei pirmąją tokią baudą, teigdama, kad „LinkedIn“ išgautas sutikimas nebuvo duotas laisva valia“.

Tikslinė reklama grindžiama turima informacija apie asmenį.

Visame pasaulyje, ypač ES, reguliavimo institucijos jau ne vienus metus bando reguliuoti technologijų milžinių veiklą duomenų apsaugos ir nesąžiningos konkurencijos atžvilgiu.

DPC nurodė „LinkedIn“ suderinti duomenų tvarkymą su griežtu ES Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), kuris pradėtas taikyti 2018 metais, siekiant apsaugoti Europos naudotojus nuo asmens duomenų apsaugos pažeidimų.

„Asmens duomenų tvarkymas be tinkamo teisinio pagrindo yra akivaizdus ir rimtas duomenų subjekto pagrindinės teisės į duomenų apsaugą pažeidimas“, – sakė DPC komunikacijos skyriaus vadovas Grahamas Doyle'as.

„LinkedIn“ teigė, kad nors mano, jog ji laikosi taisyklių, ji stengiasi užtikrinti, kad jos „skelbimų praktika“ atitiktų reikalavimus.

Airijoje yra kelių technologijų milžinių, įskaitant „Microsoft“, „Apple“, „Google“ ir „Facebook“ motininę bendrovę „Meta“, Europos būstinės.

Praėjusiais metais JAV vartotojų apsaugos agentūra (FTC) nurodė „Microsoft“ sumokėti 20 mln. dolerių (18,5 mln. eurų), kad būtų patenkintas ieškinys dėl „Xbox“ konsolės internetinėje žaidimų platformoje registruotų nepilnamečių asmens duomenų rinkimo neinformavus jų tėvų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis