M.Zuckerbergas apie „Cambridge Analytica“: „Mes padarėme klaidų“

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas prabilo apie „Cambridge Analytica“ situaciją. Jis pripažino, kad buvo padaryta klaidų.
„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas.
„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Mes padarėme klaidų“, – jį cituoja BBC.

Jis pažadėjo imtis pokyčių, kurie neleistų trečiųjų šalių programėlėms įgyti vartotojų informaciją.

„Facebook“ atstovai sako, kad 50 mln. socialinio tinklo vartotojų duomenis surinkęs A.Koganas juos politinių konsultacinių bendrovei „Cambridge Analytica“ perdavė neteisėtai. Tačiau pats A.Koganas tikina, kad bendrovės atstovai jį buvo patikinę, jog vartotojų informacijos perdavimas yra visiškai legalus ir esą šiam nebuvo kilę jokių abejonių, kad teikdamas duomenis jis galbūt pažeidžia kokias nors taisykles.

Pasak feisbuko įkūrėjo, tarp A.Kogano, „Cambridge Analytica“ ir feisbuko pasitikėjimas buvo sugriautas.

„Tačiau pasitikėjimas sugriuvo ir tarp feisbuko ir žmonių, kurie dalijasi savo duomenimis su mumis“, – pripažino jis.

„Aš įkūriau feisbuką ir esu atsakingas už tai, kas vyksta šioje platformoje“, – savo feisbuko profilyje parašė jis.

„Cambridge Analytica“, Jungtinių Valstijų prezidento Donaldo Trumpo rinkimų kampanijos štabo pasamdyta Didžiosios Britanijos duomenų analizės įmonė įtariama tuo, kad, vykdydama tą darbą, netinkamai įgijo 50 mln. socialinio tinklo „Facebook“ naudotojų duomenis. Įmonė „griežtai neigia“ tokius įtarimus.

Priminsime, kad buvęs vyriausiasis JAV prezidento Donaldo Trumpo strategas Stephenas Bannonas dar 2014 m. „palaimino“ įmonės „Cambridge Analytica“ strategiją, skirtą iš „Facebook“ gauti milijonų vartotojų duomenis, „The Washington Post“ sakė buvęs „Cambridge Analytica“ darbuotojas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis