„Facebook“ kibernetinio saugumo politikos vadovas Nathanielis Gleicheris pirmadienį tinklaraštyje paskelbė, kad aptikta kampanija, greičiausiai susijusi su „Interneto tyrimų agentūra“ (IRA) – rusų trolių fabriku – „turėjo gerai aprūpintos operacijos požymius“.
Esą kampanija ėmėsi nuoseklių saugumo žingsnių, kad nuslėptų tapatybę ir buvimo vietą.
Pasak kampaniją analizavusios kompanijos „Graphika“, buvo pasinaudota 50 „Instagram“ ir viena „Facebook“ paskyra, turinčia apie 246 tūkst. sekėjų. Kampanijos metu buvo publikuota 75 tūkst. įrašų.
Pirmadienį interviu „NBC News“ M.Zuckerbergas patvirtino, kad „Facebook“ užkirto kelią keturioms naujoms įtakos kampanijoms iš Rusijos ir Irano.
„Matome, kaip jų taktikos plečiasi. Tai, ką skelbiame šiandien, iš esmės yra tai, jog radome kampanijų rinkinį. Jos yra labai subtilios. Jos rodo šių valstybių ketinimus aktyviai veikti ateinančiuose rinkimuose“, – sakė M.Zuckerbergas.
„Facebook“ vadovas pridūrė, kad Kinija taip pat bandė paveikti įvairius rinkimus, tačiau kompanija sugebėjo tas pastangas aptikti ir sustabdyti.
„Šiandien matome, kad Rusija, Iranas ir Kinija vis intensyviau ir pasitelkdamos vis subtilesnes taktikas bando kištis į rinkimus.
Tačiau prieš 2020-ųjų rinkimus esu užtikrintas, nes nuo 2016-ųjų kovojame su kišimusi į visus svarbiausius rinkimus pasaulyje – Prancūzijoje, Vokietijoje, Europos Sąjungoje apkritai, Indijoje, Meksikoje, Brazilijoje“, – teigė M.Zuckerbergas.