Ši reklama, kurioje skamba jaudinanti muzika, paskelbta po britų karinės žvalgybos pranešimo ir Rusijos žiniasklaidos pranešimų, kuriuose teigiama, jog Maskva siekia įdarbinti iki 400 tūkst. profesionalių karių, kad sustiprintų savo pajėgas Ukrainoje.
Reklama kol kas paskelbta pagrindiniuose Rusijos socialiniuose tinkluose.
Rusija, kuri teigia vykdanti vadinamąją „specialiąją karinę operaciją“, neatskleidžia visų aukų skaičiaus. Tačiau, remiantis neseniai nutekintu JAV gynybos žvalgybos agentūros vertinimu, kare iki šiol žuvo iki 43 tūkst. rusų.
Joje taip pat apskaičiuota, kad žuvo iki 17 500 ukrainiečių.
Skelbime, kuriame vyrai kviečiami pasirašyti sutartį su Rusijos gynybos ministerija ir gauti nuo 204 000 rublių (2 495 JAV dolerių) per mėnesį, vaizduojamas karine uniforma apsirengęs vyras prekybos centre, laikantis kulkosvaidį. Paskui jis rodomas apsirengęs apsaugos darbuotojo uniforma su klausimu:
„Ar tokiu gynėju svajojote tapti?“.
Toliau vaizdo įraše vyras kartu su kitais kariais eina per rūką, kuris atrodo kaip mūšio laukas. Paskui jis rodomas kaip sporto salės instruktorius, padedantis klientui kilnoti svarmenis.
„Ar tikrai čia slypi tavo stiprybė?“ – klausiama vaizdo įraše, o po to vaizdo įraše rodomas taksi vairuotojas, kuris vėliau mūšio lauke virsta kareiviu.
„Tu esi tikras vyras. Būk juo“, – sakoma reklamoje.
Rugsėjo mėnesį pradėjusi dalinę mobilizaciją, dėl kurios dešimtys tūkstančių Rusijos vyrų pabėgo iš šalies, kad išvengtų šaukimo į kariuomenę, valdžia menkina antrojo šaukimo į kariuomenę galimybę – nepaisant to, kad siekiama įvesti elektroninius šaukimo dokumentus, kad būtų pažabotas šaukimo į kariuomenę vengimas – ir vietoj to siekia verbuoti savanorius.