„Telegram“ kanalo „VČK-OGPU“ šaltinis pateikė naujų detalių apie veiklą mašinisto, sukėlusio susidūrimą. Už vairo buvo Nikolajus Kozlovas, buvęs Maskvos metro vyriausiasis eismo saugumo auditorius.
Palikęs vyriausiojo auditoriaus pareigas, N.Kozlovas liko dirbti metro struktūroje, tačiau ne mašinistu-instruktoriumi. Jis tapo technologu. N.Kozlovas neturi teisės vairuoti elektrinių lokomotyvų. Ir traukinio modelis „Jauža“ negalėjo savarankiškai judėti. Remiantis dokumentais, tokio tipo vagonų eksploatacija nutraukta. Juo buvo galima važiuoti tik prikabinus prie kito traukinio.
Pasak šaltinių, N.Kozlovas, būdamas vyriausiasis revizorius, visada „pamiršdavo“ apie eismo saugumą ir darydavo, ką norėdavo. O metro vadovybė apskritai, ir ypač Riedmenų tarnyba, visada tam pritardavo.
„Todėl, kaip visada, iš įpročio, N.Kozlovas pats išjungdavo traukinių saugos įtaisus, niekam apie tai nepranešęs. Dėl to ir susidūrė du traukiniai“, – šaltinio informaciją cituoja „Telegram“ kanalas.
15min primena, kad traukiniai Maskvos metro susidūrė trečiadienį. Maskvos meras Sergejus Sobianinas per savo „Telegram“ kanalą tuomet pranešė, kad į depą pasiųstas traukinys be keleivių įvažiavo į stotyje stovėjusį traukinį. Keleiviai rimtų sužalojimų nepatyrė, sužalotas traukinio mašinistas.
„Nustatyta traukinio susidūrimo metro stotyje priežastis – be keleivių vykusio traukinio mašinistas priėmė neteisingą sprendimą rankiniu būdu išjungti ARS sistemą (automatinę greičio kontrolės sistemą)“, – sakė Maskvos metro vadovas Viktoras Kozlovskis.
Traukinio mašinistas patvirtino, kad padarė rimtą klaidą. Pranešama, kad traukinį valdęs vyras turi daugiau kaip 20 metų darbinės patirties.