„Kad ir kaip tai būtų linksniuojama, net jei bus minimi statybininkai ar projektuotojai, visada tame tekste pirmiausia bus kartojamas vienas vardas – „Maxima“. Nuo šios dienos bent artimiausius kelerius metus žmonių žūtis Latvijoje bus siejama su šiuo vardu“, – „Verslo žinioms“sakė bendrovės „Insight Branding“ vadovas, rinkodaros specialistas Linas Kriaučiūnas.
Pasak specialistų, tragedijos asociacijos su prekybos tinklu, kuriame žuvo žmonių, kurį laiką išliks ir tarp Lietuvos ar Estijos vartotojų, tačiau tai bus trumpalaikis poveikis, o štai Latvijos rinkoje artimiausi metai bendrovei esą bus sudėtingi.
„Maxima“prekybos tinklas Latvijoje užima kiek kitokias pozicijas nei Lietuvoje. L. Kriaučiūno, čia žmonės įpratę tinklą vadinti didžiausiu, kartais tam tikra prasme monopolininku, tačiau pirkėjams Latvijoje ar Estijoje – tai eilinis tinklas.