Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maximos“ įvaizdis po Rygos tragedijos priklausys ir nuo komunikacijos

Nepaisant to, kas kaltas dėl tragedijos Rygoje, daugiau nei pusšimčio žmonių žūtis, pasak viešųjų ryšių specialistų, dar ilgai bus siejama su „Maximos“ vardu. O ilgalaikę visų su tragedija susijusių įmonių reputaciją nulems ne tik tyrimo išvados, bet ir dabar vykdoma komunikacija.
Rygoje įgriuvo „Maxima“ prekybos centro stogas
Rygoje įgriuvo „Maxima“ prekybos centro stogas / F64/„Scanpix“ nuotr.

„Kad ir kaip tai būtų linksniuojama, net jei bus minimi statybininkai ar projektuotojai, visada tame tekste pirmiausia bus kartojamas vienas vardas – „Maxima“. Nuo šios dienos bent artimiausius kelerius metus žmonių žūtis Latvijoje bus siejama su šiuo vardu“, – „Verslo žinioms“sakė bendrovės „Insight Branding“ vadovas, rinkodaros specialistas Linas Kriaučiūnas.

Pasak specialistų, tragedijos asociacijos su prekybos tinklu, kuriame žuvo žmonių, kurį laiką išliks ir tarp Lietuvos ar Estijos vartotojų, tačiau tai bus trumpalaikis poveikis, o štai Latvijos rinkoje artimiausi metai bendrovei esą bus sudėtingi.

„Maxima“prekybos tinklas Latvijoje užima kiek kitokias pozicijas nei Lietuvoje. L. Kriaučiūno, čia žmonės įpratę tinklą vadinti didžiausiu, kartais tam tikra prasme monopolininku, tačiau pirkėjams Latvijoje ar Estijoje – tai eilinis tinklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų