Meksikos prezidentas sulaukė kaltinimų nuplagijavęs mokslinį darbą

Meksikos prezidentas Enrique Pena Nieto nukopijavo apie 30 procentų savo teisės baigiamojo darbo. Tokią išvadą paskelbė jo darbą kruopščiai tikrinę ekspertai, rašo „VICE News“.
Angelica Rivera ir Enrique Pena Nieto
Angelica Rivera ir Enrique Pena Nieto / „Scanpix“ nuotr.

Sekmadienį žurnalistės Carmen Aristegui išplatintas tyrimas rodo, kad Meksikos prezidentas savo moksliniame darbe „pasiskolino“ net 197 pastraipas, kurias paėmė iš kitų autorių, išnašose nenurodydamas jų darbų.

1991 metais rašytame darbe yra netgi teiginių, kuriuos parašė buvęs šalies vadovas Miguelis de la Madridas, tačiau jo vardo ar jo knygų pavadinimų nėra paminėta darbe.

Prezidento E.Pena Nieto atstovas Eduardo Sanchezas suskubo paneigti plagijavimo faktą, aiškindamas, kad tokios „stiliaus klaidos iš praėjusių dešimtmečių“ neturėtų jaudinti Meksikos visuomenės.

Tai jau ne pirmas žurnalistų tyrimas, kuris įspaudžia į kampą Meksikos prezidentą. 2014 metų lapkričio mėnesį jie atskleidė skandalingą istoriją apie prezidento giminaičių vardu registruotą vasarnamį, kurį statė valdžios proteguojama statybos firma.

C.Aristegui po šio skandalo neteko darbo radijo stotyje. E.Pena Nieto griežtai paneigė, kad buvo susijęs su atleidimu, bei atsisakė komentuoti savo ryšius su prabangaus vasarnamio statybomis.

Skandalui nenutilus, liepos mėnesį Meksikos lyderis visgi viešai atsiprašė, teigdamas, kad jo veiksmai išties galėjo užtraukti „nepasitikėjimą prezidento institucija“.

Dienraščio „Reforma“ apklausos duomenimis, E.Pena Nieto populiarumas pastarosiomis dienomis smuko iki rekordinių žemumų – 23 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis