Melania Trump iš naujo padavė į teismą „Daily Mail“

Pirmoji JAV ponia Melania Trump iš naujo už šmeižtą padavė į teismą kompaniją, kuri tvarko naujienų portalą „Daily Mail“. Niujorko teismui ji pateikė ieškinį, prieš šią žiniasklaidos priemonę, tvirtinusią, kad 10-ajame dešimtmetyje ji dirbo palydove.
Donaldas ir Melania Trumpai.
Donaldas ir Melania Trumpai. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pirmadienį pateiktame ieškinyje M.Trump advokatai tvirtina, kad šis pranešimas sutrukdė jai uždirbti iš savo žinomumo.

Kaip teigiama ieškinyje, M.Trump, „kaip itin populiari ir gerai žinoma asmenybė bei buvusi profesionali manekenė ir sėkminga verslininkė, turėjo unikalią, vienąkart gyvenime pasitaikančią galimybę įsteigti plačiai paplitusį komercinį prekės ženklą kelioms produktų kategorijoms, kurių kiekviena galėjo atnešti kelių milijonų dolerių vertės verslo santykių per kelerių metų laikotarpį, kai Ieškovė būtų viena iš labiausiai fotografuojamų moterų pasaulyje“.

Kaip nurodoma, tarp tų kategorijų galėjo būti drabužių, aksesuarų, papuošalų, kosmetikos, plaukų priežiūros, kvepalų bei kitų produktų.

M.Trump anksčiau jau yra pateikusi Merilando teismui ieškinį prieš „Mail Media Inc.“, tačiau teisėjas anksčiau šį mėnesį nutarė, kad jis neturėjo būti pateiktas Merilande, ir jį atmetė.

Dabar ieškinys pateiktas Niujorke, kur yra įsikūrę minėtos korporacijos biurai. Pirmoji ponia siekia kompensacinių ir baudinių nuostolių atlyginimo, siekiančių mažiausiai 150 mln. dolerių (per 140 mln. eurų).

Anksčiau M.Trump už gandų skleidimą apskundė bendrovę „Mail Media, Inc.“ ir tinklaraštininką Websterį Griffiną Tarpley.

Vėliau ir W.G.Tarpley, ir „Daily Mail“ paneigė teiginius, dėl kurių buvo kaltinami. Bylą prieš tinklaraščio autorių buvo leista toliau nagrinėti Merilando teisme.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis