Įmonė teigė, kad Europos naudotojai galės užsiprenumeruoti paslaugą už 9,99 euro per mėnesį internete arba 12,99 euro „iOS“ ir „Android“ sistemose.
Prenumerata bus pradėta platinti lapkričio mėnesį, „Meta“ siekiant laikytis, kaip ji teigia, besikeičiančių Europos reglamentavimo taisyklių.
„Siekdami laikytis besikeičiančių Europos reglamentų, ES, EEE (Europos ekonominėje erdvėje) ir Šveicarijoje pristatome naują prenumeratos galimybę“, – sakoma pranešime.
Šį sprendimą „Meta“ priėmė po to, kai įsigaliojo virtinė griežtesnių Europos Sąjungos taisyklių, įskaitant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR).
ES taisyklės kelia grėsmę didelėms „Meta“ pajamoms iš reklamos, nes jų tikslas – užkirsti kelią vartotojų duomenų naudojimui negavus sutikimo.
„Meta“ teigė, kad socialinių tinklų naudotojai ir toliau turės nemokamą prieigą prie platformų su reklama, tačiau paslaugą įsigijusių asmenų asmeninė informacija „nebus naudojama reklamai“.
Prenumeratą galės įsigyti tik 18 metų ir vyresni asmenys.
„Meta“ mano, kad šis žingsnis sumažins ES reguliavimo institucijų susirūpinimą dėl bendrovės duomenų rinkimo ir tikslinės reklamos.
„Galimybė žmonėms įsigyti prenumeratą be reklamos suderina Europos reguliavimo institucijų reikalavimus, suteikia naudotojams pasirinkimo galimybę ir leidžia „Meta“ toliau teikti paslaugas visiems ES, EEE ir Šveicarijos gyventojams“, – teigiama pranešime.
JAV technologijų bendrovė taip pat atkreipė dėmesį į Skaitmeninių rinkų aktą, pilnai įsigaliosiantį kitąmet.
Tokie technologijų gigantai kaip „Meta“ jau turi laikytis griežtesnių taisyklių pagal Skaitmeninių paslaugų aktą, kuriuo reikalaujama griežčiau kontroliuoti turinį internete.
„Gerbiame šių besikeičiančių Europos reglamentų dvasią ir tikslą ir esame pasiryžę jų laikytis“, – teigė „Meta“.