09 28

Metė direktorės darbą Londone ir išvyko padėti Ukrainos kariams: draugas pasakė, kad nebesitiki grįžti gyvas

Torhalla iš Viljandžio, jau dvejus metus padedanti Ukrainos kariuomenei ir Londone išgarsėjusi kaip rinkodaros specialistė, atvirai pasakoja apie tai, kaip pasikeitė kariai ir Ukrainos visuomenė.
Torhalla-Maarja Metsniine
Torhalla-Maarja Metsniine / Asmeninio archyvo nuotr.

Torhalla-Maarja Metsniine (34 m.) pažįsta šimtai Ukrainos karių, kuriems ji yra padėjusi.

Iki šiol Torhalla nenorėjo rodytis viešumoje, nes visada pirmenybę teikė darbams, o ne žodžiams. Tačiau karas Ukrainoje vis labiau dingsta iš žiniasklaidos ir žmonių dėmesio. Dėl šios priežasties vis sunkiau rasti rėmėjų, kurie nupirktų Ukrainos kariuomenei reikalingos įrangos.

Todėl, Torhallos nuomone, reikia daugiau kalbėti apie karą, bet reikia kalbėti sąžiningai.

Sąžiningai apie tai, ką ilgas karas daro kariams ir kaip kariai ir jų pagalbininkai jaučiasi vis mažiau suprantami likusios Ukrainos visuomenės.

„Visi supranta, kad karas greitai nesibaigs. Niekas neįsivaizduoja, kaip gali atrodyti šio karo pabaiga. Jei būtų supratimas, kaip šis karas turėtų baigtis, būtų lengviau kovoti. Tačiau dabar viskas atrodo taip toli“, – atvirai sako moteris, jau daugiau nei metus padedanti Ukrainos kariams.

Tai atviras leidinio „Postimees“ pokalbis su Torhalla, kuri metė rinkodaros direktorės darbą Londone ir išvyko padėti ukrainiečiams.

Jau daugiau nei metus gyvenate Ukrainoje ir padedate ukrainiečių kariams. Kaip dažnai iš Lvivo, Vakarų Ukrainos miesto, kuriame gyvenate, vykstate į kovinius dalinius Rytų Ukrainoje, kur šiuo metu vyksta pagrindiniai mūšiai?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis