„Mūsų paslaugos vis dar nuolat tobulinamos, o mes toliau imamės poveikio mažinimo veiksmų“, – sakoma bendrovės pranešime socialiniame tinkle „X“.
Pranešime, pavadintame „Paslaugų teikimo sutrikimas“, „Microsoft“ teigė, kad vartotojams „gali nepavykti pasiekti įvairių „Microsoft 365“ programų ir paslaugų“.
Šis pranešimas paskelbtas penktadienį įvairioms šalims pranešus apie didelio masto IT sistemų sutrikimus.
Australijoje problemų patyrė šalies nacionalinis transliuotojas, didžiausias tarptautinis oro uostas ir pagrindinė telekomunikacijų bendrovė.
Australijos nacionalinis kibernetinio saugumo koordinatorius teigė, kad „didelio masto techninis sutrikimas“ įvyko dėl „trečiosios šalies programinės įrangos platformos“ problemos.
„Microsoft“ teigė, kad prieiga buvo apribota, nes kai kurie vartotojai gali naudotis „Microsoft 365“ tik skaitymo režimu, kol sprendžiama problema.
„Mes ir toliau esame pasiryžę šiam incidentui teikti aukščiausią prioritetą ir skubiai spręsti problemas, susijusias su išliekančiu poveikiu likusioms sutrikusioms „Microsoft 365“ programėlėms“, – sakoma pranešime.