Milano mados savaitė: Dizaineris Giorgio Armani ant podiumo sukūrė impresionistinį miražą

Plazdančios pelerinos, minkšti trikotažo švarkeliai be sagų, plonytės, ant kristalų petnešėlių kabančios suknelės, architektoniškos peršviečiamos skrybėlaitės. Liurekso spindesys ir ledo paviršiaus įspūdis, sniego purumas ir vandens virpėjimas saulės šviesoje. Ką visa tai primena?
„Giorgio Armani“ kolekcijos pristatymas Milane
„Giorgio Armani“ kolekcijos pristatymas Milane / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Atspindžiai, virpėjimas, miražas, svajonė, nerealus sapnas – toks įspūdis lyg tikrų tikriausias impresionistų paveikslas žavėjo Milano Bergognone teatre „Giorgio Armani“ kolekcijos svečius.

Moterys žengė podiumu vilkėdamos ilgas suknias su plazdančiomis ant kaklo pelerinomis. Sunku buvo atspėti audinių struktūrą. Jie atrodė lengvi ir slidūs, tarsi šlapi. Lyg gyvatės oda ateinančios vasaros biurui ir vakarui skirtos medžiagos keitė atspalvius prožektorių šviesoje.

Žvelgiant į žemę siekiančias sukneles, liuminescencinius švarkelius ir pelerinas norėjosi svajoti apie karalių rūmus ir juose gyvenančias princeses.

Vargu ar salėje kolekciją stebinčios dailiosios lyties atstovės pajėgė atspėti spalvotyros specialistų sukurto miražo paslaptį. Žvelgiant į žemę siekiančias sukneles, liuminescencinius švarkelius ir pelerinas norėjosi svajoti apie karalių rūmus ir juose gyvenančias princeses. Kitaip tariant, apie amžiną, su kasdienybe nieko bendra neturinčią šventę.

Žvyneliai ir kristalai kūrė akimirkos įspūdį. Sidabro ir platinos atspalvių gofruotos aukštakulnės basutės moters pėdai suteikė ypatingo grakštumo. Jos atrodė lengvos, vos pastebimos ant kojos. Žinia, dizaineris Giorgio Armani mėgsta išblyškusios odos moteris. Todėl basučių atspalvis beveik sutapo su modelių odos spalva.

Paskutinę Milano mados savaitės dieną tapo aišku – Italijos elegancijos karalius moka užburti dailiąją lytį. Moka gyvenimą paversti švente, o moters sielą pakelti aukščiau virš pilkos kasdienybės. Argi tai ne svarbiausia?

Tad tiems, kurie madą vadina taikomojo meno sritimi, „Giorgio Armani“ kolekcijos pristatymo dieną teko pakeisti nuomonę visiems laikams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis