Ministerija patvirtino, kad „Zara“ savininkės mados prekių ženklai grįžta į Ukrainą

Ukrainos užsienio reikalų ministerija penktadienį patvirtino, kad ispanų mažmeninės prekybos milžinė „Inditex“ – „Zara“ ir kitų mados prekių ženklų savininkė – ruošiasi vėl atidaryti savo parduotuves karo krečiamoje šalyje.
Gleb Garanich / REUTERS
Gleb Garanich / REUTERS

Toks pranešimas pasirodė po daugiau nei dvejus metus trukusio uždarymo, Rusijai surengus plataus masto invaziją į Ukrainą.

„Ukrainos užsienio reikalų ministerija oficialiai patvirtina, kad į Ukrainą grįžta „Inditex“, vienos didžiausių pasaulyje drabužių mažmeninės prekybos grupių, prekių ženklai „Zara“, „Pull&Bear“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Stradivarius“, „Oysho“ ir „Zara Home“, – nurodoma socialiniame tinkle „Telegram“ paskelbtame pranešime.

Britų leidinys „The Financial Times“ (FT) anksčiau šį mėnesį skelbė, kad kai kurios parduotuvės savo duris Kyjive atvers jau balandžio pradžioje, visgi Ukrainos URM savo pranešime konkrečių datų nenurodė.

Pasak FT, „Inditex“ pranešė, kad planuoja vėl atidaryti 50 iš savo 84 parduotuvių Ukrainoje. Visgi parduotuvės šalies pietuose ir rytuose, netoli fronto linijos, liks uždarytos.

„Zara“ savininkė nutraukė veiklą Rusijoje netrukus po to, kai prasidėjo plataus masto karas, tačiau neatmetė galimybės sugrįžti, jei aplinkybės pasikeistų.

„Didelių tarptautinių bendrovių sugrįžimas į Ukrainos rinką sukuria naujų darbo vietų, suteikia galimybę įsigyti kokybiškų prekių ir paslaugų bei remia Ukrainos ekonomiką“, – rašoma Ukrainos URM penktadienio pranešime.

Ministerija teigė, jog ir toliau dės pastangas, kad stambios tarptautinės bendrovės dirbtų Ukrainoje.

Užsienio reikalų ministras Dmytro Kuleba pernai spalį sakė, kad sugrąžinti į Ukrainą stambius prekių ženklus, kurie po Rusijos invazijos uždarė savo parduotuves, yra „vienas iš Ukrainos diplomatijos tikslų“ ir „vienas iš labiausiai ukrainiečių laukiamų sprendimų“.

Tarp kitų stambių mažmeninės prekybos įmonių, dėl karo sustabdžiusių, bet vėl pradėjusių veiklą Ukrainoje, yra JAV greitojo maitinimo tinklas „McDonald's“, danų juvelyrinių dirbinių gamintoja „Pandora“ ir prancūzų kosmetikos įmonė „Yves Rocher“.

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „H&M“ parduotuves Ukrainoje vėl atidarė 2023 metų lapkritį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis