Nauja emigracijos banga iš Rusijos – bėga gerus darbus turintys vidurinės klasės rusai

Rusijoje praėjusiais metais sparčiai augo norinčiųjų emigruoti skaičius. Tai ypač pastebima tarp viduriniajam sluoksniui priskirtinų rusų. Kaip rašo Newsru.com, prasideda nauja emigracijos banga. „Žmonės nenori išvažiuoti, tačiau jie yra priversti tai padaryti dėl politinės situacijos šalyje“, – sakė emigracijos klausimų ekspertas Sergejus Kuznecovas, kuris yra internete įkūręs grupę „Lagaminas. Stotis. Kur?“.
Turistai
Emigrantas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Jai jau priklauso daugiau nei 3 tūkst. žmonių.

Pagrindiniai S.Kuznecovo klientai – gerus darbus, smulkius verslus turintys viduriniosios klasės atstovai.

Jis teigia, kad svarstantiems dėl išvykimo didžiausią nerimą kelia tai, kas bus su Rusija tiek politine, tiek ekonomine prasme.

Anot S.Kuznecovo, žmonės norėtų emigruoti į šalis, kuriose palankiai žiūrima į atvykėlius: Kanadą, Australiją, JAV. Kiti ketina rinktis tokias šalis kaip Prancūzija ir Vokietija, tretiems patrauklios Rytų Europos šalys, kuriose gyvena nemažai rusų.

Lengviausia emigruoti programuotojams ir tiems, kurių darbas nesusijęs su vietos kultūra arba teisiniais apribojimais. Praėjusiais metais iš Rusijos išvyko ypač daug informacinių technologijų specialistų.

Pavyzdžiui, Rusijos kapitalo pasaulinė nemokamų žaidimų išmaniesiems įrenginiams ir socialiniams tinklams kūrėja „Game Insight“ įsikūrė Vilniuje. Animacijos studijos „Toonbox“ prodiuseris Pavelas Muntianas savo biurą iš Maskvos perkėlė į Kiprą.

Taip pat buvo pranešta, kad vieno didžiausių Rusijos drabužių gamintojo „Gloria Jeans“ savininkas Vladimiras Melnikovas iš Rusijos išvyko į Honkongą, prieš tai pareiškęs, kad „Rusijoje mes mirsime kaip vergai“, Honkonge – „kaip nugalėtojai ir tobulėdami“.

Pernai spalį „Bloomberg“ paskelbė, kad per aštuonis mėnesius iš Rusijos emigravo 203,7 tūkst. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis