„Stoties parduotuvėje „Relay“ 6 val. 40 min jau buvome viską išpardavę, nors dirbti pradėjome 6 val. – pasakoja kiosko vadybininkas. – Kai kas pirko po penkis, po dešimt egzempliorių.“ Nors kioskas buvo užsisakęs net 125 paskutiniojo „Charlie Hebdo“ numerius, šie buvo iššluoti akimirksniu.
Priešais kitą stotį esantis kioskas 6 val. 35 min vis dar nebuvo gavęs užsakytų 75 laikraščio egzempliorių. „Žmonės vis ėjo ir klausinėjo, tačiau pasakiau, kad reikia laukti. Dalis žmonių šios dienos laikraštį jau buvo užsisakę iš vakaro“, – pasakoja kioske dirbanti moteris.
Tai buvo neįtikėtina. Eilėje stovėjo 60–70 žmonių, laukiančių, kol pradėsiu dirbti, – pasakojo moteris, dirbanti laikraščių kioske.
„Tai buvo neįtikėtina. Eilėje stovėjo 60–70 žmonių, laukiančių, kol pradėsiu dirbti, – pasakojo moteris, dirbanti laikraščių kioske, esančiame vienoje centrinių Paryžiaus gatvių. – Dar niekuomet nesu to mačiusi. 450 egzempliorių buvo parduoti per 15 minučių.“
Panaši situacija klostėsi ne tik Paryžiuje, bet ir kituose Prancūzijos miestuose. Ilgos žmonių eilės, stoviniuojančios prie naujienų kioskelių, buvo pastebėtos ir Strasbūro gatvėse.
Naujajame numeryje pranašas Mahometas vaizduojamas su ašara veide ir laikantis ženklą „Je suis Charlie“, kuris pasaulyje dabar tapo solidarumo su Prancūzija, kovos už žodžio laisvę ir demokratiją simboliu. Virš jo galvos parašyta „Tout est pardonne“ („Viskas yra atleista“).
Tai – pirmasis savaitraščio numeris po kraupių sausio 7-osios žudynių redakcijoje, kurių metu žuvo 12 žmonių. Sausio 7 dieną prasidėję teroro aktai Prancūzijoje iš viso nusinešė 17 žmonių gyvybes, ir palietė kitų valstybių – Belgijos, Vokietijos – žiniasklaidos priemones, iš solidarumo perspausdinusias „Charlie Hebdo“ karikatūras, kuriose yra vaizduojamas pranašas Mahometas.
Laikraštis, kuris vidutiniškai parduodavo apie 30 tūkst. egzempliorių, šį kartą nutarė padidinti tiražą iki 5 milijonų numerio vienetų, jie bus paskleisti net 20-yje šalių.
Laikraščio redakcija paskelbė apie papildomą šio numerio egzempliorių išleidimo seriją, siekiant išvengti egzempliorių perpardavinėjimo internete.