Neatskleidžiama informacija, kam pilotas F.A.Hamidas bandė prisiskambinti.
Skambutis užfiksuotas tuo metu, kai orlaivis „Boeing 777“ skrido pažeme netoli Penango salos, esančios į šiaurę nuo Malaizijos vakarinės pakrantės.
„The New Straits Times“ skelbia, kad orlaivis, kuriame buvo 239 žmonės, skrido pakankamai žemai, kad artimiausias telekomunikacijos bokštas „pagautų F.A.Hamido telefono skleidžiamą signalą“. Vis dėlto skambutis netikėtai nutrūko, tačiau žinoma, kad kontaktas iš tiesų užfiksuotas Malaizijos Penango valstijos telekomunikacijų pastotėje.
Telekomunikacijų kompanijos bokštas užfiksavo bandymą skambinti. Kodėl skambutis nutrūko, neaišku, – paaiškino šaltinis.
„Telekomunikacijų kompanijos bokštas užfiksavo bandymą skambinti. Kodėl skambutis nutrūko, neaišku. Gali būti, kad orlaivis greitai judėjo tolyn nuo bokšto ir nepriartėjo prie kito bokšto dengiamos teritorijos“, – paaiškino šaltinis.
Taip pat skelbiama, kad Fariqas paskutinį kartą bendravo telefonu per „WhatsApp Messenger“ kovo 7 d. apie 23 val. 30 min. vietos laiku, prieš pat įlipant į lėktuvą ir 6 valandų skrydį į Pekiną.
F.A.Hamido telefono pokalbių istorija atskleidžia, kad paskutinis žmogus, kuriam jis bandė skambinti, buvo „iš jo nuolatinių kontaktų“. Tuo numeriu antrasis pilotas esą dažnai skambindavo.
Kai kurie šaltiniai teigia, kad pokalbių istorija taip pat rodo, jog paskutinis skambutis prieš įsėdant į orlaivį „nutrūko“. „Taip įvyksta, kai telefonas išjungiamas. Tačiau buvo momentas, kai orlaivis jau buvo ore netoli Penango ir linija vėl „susijungė“. Vis dėlto toks „susijungimas“ nebūtinai reiškia tai, kad buvo tikrai skambinta. Tai galėjo įvykti ir dėl to, kad telefonas buvo tiesiog vėl įjungtas.