Jau nebe pirmą dieną negalintys išskristi keleiviai, išgirdę oro uosto darbuotojų pasiūlymą traukiniu važiuoti į Vašingtoną (nes ten oro sąlygos geresnės), reagavo audringai.
Dar atšiauresnę reakciją sukėlė aviakompanijos atstovo raginimas (pakeltu tonu) tučtuojau nusiraminti.
Iš pradžių keleiviai susigrūmė su oro uosto darbuotojais, o vėliau – su atvykusiais konflikto malšinti apsaugininkais. Apie aukas nepranešama, per konfliktą nepralieta kraujo.
„Qatar Airways“ keleiviai skundėsi jau tris dienas negalintys išskristi. Tačiau juos labiausiai žeidžia ne tai, o aviakompanijos darbuotojų informacinė blokada. Keleiviams neva laiku nepranešama apie atidėtus skrydžius, todėl dalis jų tris dienas arba gyvena oro uoste, arba be perstojo važinėja į namus ir vėl į oro uostą.
Pranešama, kad gruodžio 29 d. Johno F.Kennedy (JFK) oro uosto darbas beveik atnaujintas, tačiau dešimtys reisų vis dar atidėti.
Keleiviai skundžiasi, kad kai kuriems jų yra tekę 11 valandų prasėdėti lėktuvo salone laukiant skrydžio. Tuo metu aviakompanijos netiekė vandens, neleido į lėktuvus patekti medicinos peersonalui. Panašūs atvejai ir sukelia tokius emocijų protrūkius, kai konfliktus gesinti turi net saugos tarnybos.