Nuo teroristų bėgantis ir alaus neišpilti bandantis vyras sužavėjo internautus

Vaizdas, kaip nuo Londone išpuolį surengusių teroristų bėga vyras su bokalu alaus rankoje, per socialinius tinklus išplito visame pasaulyje. Kai kurie teroro akto sukrėstos Jungtinės Karalystės gyventojai jį vadina netikėtu didvyriu ar simboliu, kad Londono nepalauš teroristai.
Vyras iš teroro akto vietos bėgo su alumi
Vyras iš teroro akto vietos bėgo su alumi / „Scanpix“/AP nuotr.

Sekmadienį pasirodė filmuota medžiaga, kurioje – iš išpuolio vietos bėgantys žmonės, o tarp jų – ir vienas lėtai einantis jaunas vyras, kuris rankoje neša pintą alaus.

VIDEO: Vyras iš teroro akto vietos bėgo su alumi

Neįprastas vaizdas bemat išplito „Twitter“ tinkle, kur dauguma internautų juo džiaugėsi kaip nepalaužtos miesto dvasios simboliu.

„Dieve, laimink britus“, – rašė vienas. „Žmonės bėga nuo teroristinės atakos KAIP LONDONIEČIAI #MyliuLondoną“, – komentavo kitas. „Čia Londono tiltas. Po velnių, jis sumokėjo 5,50 svaro už tą pintą“, – rašė dar vienas. „Jeigu alus bus paliktas, teroristai laimės“, – juokavo „Twiter“ vartotojas.

Daliai kritikuojant, kad juokiamasi iš pernelyg rimto incidento, britai suskubo atsikirsti. „Niekas neignoruoja pralieto kraujo, bet humoras suteikia mums stiprybės kovoti už tuos, kurie buvo sužeisti ar nužudyti. Mes tiesiog taip elgiamės čia“, – aiškino viena „Twitter“ vartotoja.

„Į neapykantą reaguoti su humoru. Šaunuoliai, britai. Gedėkite ir prisiminkite aukas, bet nesikeiskite“, – gyrė kitas.

Per šeštadienio vakaro išpuolį Londone trys vyrai mikroautobusu rėžėsi į pėsčiuosius ant Londono tilto, o vėliau ėmė peiliais badyti netoliese buvusius žmones. Žuvo septyni žmonės, dar maždaug pusšimtis atsidūrė ligoninėse. Teroristai buvo nukauti.

VIDEO: Vaizdo įraše – petardos išgąsdinta minia Turine ima bėgti

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis