Daugiau apie kruizinio laivo „Costa Concordia“ katastrofą skaitykite čia.
Po apklausos, sulaikomas Italijos policijos, kapitonas davė interviu TV kanalui SkyTG24.
Francesco Schettino, kuris kompanijoje dirba jau 11 metų, tvirtino, kad katastrofos metu stovėjo ant tiltelio (nors pasigirdo liudijimų, jog jis buvo restorane). Nužudymu dėl neatsargumo kaltinamas vyras tvirtina, kad laivą paliko paskutinis, nors liudininkų teigimu, viskas buvo kitaip: sausio 13 d. 23.40 val. jis jau buvo krante. O paskutiniai keleiviai buvo evakuoti tik sausio 14 d. 6 val. ryto.
Kapitonas savo interviu užsispyręs tvirtino, kad uolos, ant kurių užstrigo laineris, pagal elektroninius laivo jūrlapius, buvo daugiau nei už 100–150 metrų nuo laivo. Laineris tuo metu plaukė 300 metrų nuo kranto. Todėl katastrofa ir jam buvo labai netikėta.
„Neturėjo būti jokio susidūrimo su kliūtimi“, – tvirtino Francesco Schettino.
Jis sakė, kad naudojosi turistine navigacijos sistema, per ją turėjo matytis virš vandens kyšančios uolos.
Dar kartą primygtinai paklaustas, ar tikrai paliko skęstantį laivą paskutinis, kapitonas patvirtino: „Buvau tikras, kad visi keleiviai jau evakuoti“.
Tačiau teisėsauga pateikia visai kitokią tiesą. Keleiviai iš Marselio Ophelie Gondelle ir Davidas Du Pays patvirtino matę kapitoną gelbėjimo valtyje įsisupusį į antklodę. Tuo metu dar tęsėsi masinė evakuacija.
Tačiau kapitono advokatas atkirto, jog tik dėl Francesco Schettino profesionalių veiksmų buvo išgelbėta tiek daug gyvybių. Neva jis priplukdė laivą arčiau kranto, kad žmonės galėtų pasiekti pakrantės uolas.
Pagal įstatymus, kapitonas, kuris sukelia pavojų laivo keleivių gyvybėms, gali būti įkalintas iki 12 metų.