„NY Times“: JAV šnipų žaidimai – konservatorių agentai neršia tarp kairiųjų aktyvistų

Jauna pora, pozuojanti priešais Eifelio bokšto imitaciją Paryžiaus tema dekoruotame viešbutyje Las Vegase, iš pirmo žvilgsnio niekuo neišsiskyrė iš ištisos jūros idealistų demokratų, kurie 2020 metų vasario mėnesį buvo suplaukę į miestą demokratų diskusijoms.
Šnipai
Šnipai / „The New York Times“/Erin Schaff nuotr.

Dosnios aukos Nacionaliniam demokratų komitetui – po 10 tūkst. JAV dolerių – nupirko Beau Maieriui ir Sofiai LaRoccai bilietus į diskusijas. Per kokteilių pobūvį prieš debatus jie dirbo partijos pareigūnų kambaryje, į atlapus įsisegę vaivorykštinių asiliukų segtukus.

Tačiau iš tiesų tai buvo apgaulė. B.Maieris ir S.LaRocca buvo dalis slaptos konservatorių operacijos, skirtos įsiskverbti į progresyvias grupes, politines kampanijas ir demokratų bei nuosaikių respublikonų išrinktųjų pareigūnų biurus per 2020 metų rinkimus, atskleidžia įvairūs interviu ir su šiais asmenimis susiję dokumentai.

Slėpdamiesi už dosnių aukų kampanijoms ir melagingų priedangos istorijų, tokie operatyvininkai siekė iškapstyti kompromituojančios medžiagos, kuri padėtų sužlugdyti žmonių ir organizacijų, laikytų grėsmėmis buvusio prezidento Donaldo Trumpo darbotvarkei, reputaciją.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Donaldas Trumpas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Donaldas Trumpas

Šios schemos centre buvo labai neįprasta komanda: vienas buvęs britų šnipas, susijęs su saugumo rangovu Eriku Prince'u, turtinga „Gore-Tex“ turto paveldėtoja ir įsislaptinę operatyvininkai, tokie kaip B.Maieris ir S.LaRocca, kurie Vajomingą naudojo kaip bazę, norėdami įsilieti į politinį kraštovaizdį šioje ir dar mažiausiai dviejose valstijose – Kolorade ir Arizonoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis