„Kalėdų Senelis, – nugriaudėjo vyskupas Antonio Staglianò, – yra pramanytas personažas.“
Vaikams atvipo žandikauliai, o šventinis ūpas pranyko kaip dūmas, nes vyskupas Santissimo Salvatore bazilikoje ir toliau malė į miltus Kalėdų Senelį, kuriam, anot jo, nė kiek neįdomios šeimos, kurioms trūksta pinigų.
„Raudoną jo drabužio spalvą reklamos tikslais pasirinko „Coca-Cola“, – rėžė vyskupas.
Ši kompanija, pridūrė jis, „naudoja Senelio atvaizdą, kad pavaizduotų save kaip sveikų vertybių simbolį“.
Vyskupo atvirumas pasisakant apie Babbo Natale, kaip čia vadinamas Kalėdų Senelis, buvo tik paskutinioji naujos Italijos švenčių tradicijos dalis.
Beveik kiekvienais metais Romos katalikų dvasininkai tvirtina, kad norint, jog italai per Kalėdas prisimintų Kristų, Kalėdų Senelį reikia palikti nuošalyje.