„NY Times“: Šimtai kompanijų pažadėjo sustabdyti miškų naikinimą. Kaip joms sekasi?

Kai pirkėjas Niujorke iš maisto prekių parduotuvės lentynos pasiima, tarkime, „Milky Way“ šokoladuką, tas pirkėjas tampa paskutine grandimi ilgoje grandinėje, galbūt prasidedančioje kokiame nors tolimame Ganos kampelyje, kur dar neseniai vešėjo atogrąžų miškas.
Medžių kirtimas Amazonės miškuose
Medžių kirtimas Amazonės miškuose / 123RF.com nuotr.

Maždaug 80 procentų kasmet tropikuose išnaikinamų medžių iškertami, kad būtų vietos auginti kakavą, sojų pupeles, alyvpalmes ir galvijus, iš kurių gaunamos žaliavos šokoladui, javainiams, odinėms sėdynėms ir tūkstančiams kitų gaminių.

Prieš dešimt metų kai kurios didžiausios pasaulio kompanijos, įskaitant „Coca-Cola“, „Kellogg's“, „Walmart“ ir „Mars“, įsipareigojo pakeisti savo praktiką, kad iki 2020 metų miškų naikinimas būtų sustabdytas.

Kai kurios, pavyzdžiui, „Nestle“ ir „Carrefour“, žengė dar toliau, sakydamos, kad visiškai pašalins miškų naikinimą iš savo tiekimo grandinių.

Atėjo 2020-ieji ir kai kurios įmonės pranešė apie pažangą siekiant savo tikslo. Tačiau nė viena jų negalėjo pasakyti, kad jų tiekimo grandinėje miškai nebenaikinami.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis