Mat šis pranešimas nutyli dalį istorijos: minėtasis įstatymas būtų taikomas tik naujiems pastatams, todėl geriausiu atveju „Exxon“ apskaičiuotos išlaidos yra netikslios.
Kiti skelbimai, maždaug tarp 1200, kuriuos šiais metais internete išplatino ši iškastinio kuro milžinė ir kuriuos aptiko dirbtinio intelekto įmonė „Eco-Bot.Net“, teigia, esą naftotiekiai yra būtini, kad energija būtų „įperkama ir prieinama“ ir kad gamtinės dujos padeda klientams „pasiekti aplinkosaugos tikslų.“
Tai – vadinamojo „žaliojo plovimo“ (angl. greenwashing) arba įmonių bandymų sumenkinti tikrąjį savo veiklos poveikį aplinkai pavyzdžiai.
Kartu su kita dezinformacija apie klimatą socialiniuose tinkluose tokie pranešimai tampa didele grėsme pastangoms kovoti su visuotiniu atšilimu.
Aplinkosaugos grupės „Stop Funding Heat“ tyrėjai išsiaiškino, kad dezinformacija apie klimatą feisbuke kasdien peržiūrima net iki 1,36 milijono kartų.