Duodamas interviu specializuotam leidiniui „Piloot en Vliegtuig“ jis sakė: „Aš tikiuosi, kad niekada neatsidursiu situacijoje, kuomet išeisiu į tualetą, o grįžęs rasiu duris, kurių negalėsiu atidaryti.“
Jis perspėjo, kad saugumo priemonės, kurios skirtos apsisaugoti nuo teroro aktų, taip pat gali būti panaudotos ir prieš orlaivio kapitoną.
Jis teigė, kad kartais skrydžio metu jį apima paranoja dėl kolegos, su kuriuo skrenda. „Kaip aš galiu būti tikras, kad galiu juo pasitikėti? Galbūt jam nutiko kažkas baisaus ir jis negali susitvarkyti su tuo“, – sakė patyręs pilotas. Jis perspėjo, kad dabartinė sistema lengvai leidžia vienam iš pilotų neįleisti kito į kabiną.
Kaip aš galiu būti tikras, kad galiu juo pasitikėti? Galbūt jam nutiko kažkas baisaus ir jis negali susitvarkyti su tuo
Po „Germanwings“ lėktuvo tragedijos „Facebook“ tinkle jis rašė: „Deja, šis baisus scenarijus tapo realybe.“
Jis teigė, kad Malaizijos avialinijų lėktuvas, kuris dingo praėjusiais metais, irgi galbūt pateko į tokią situaciją. „Vienas iš galimų scenarijų, kuris iki šiol yra tiriamas, yra vieno piloto įvykdytas lėktuvo užgrobimas, kuomet jo kolega trumpam paliko piloto kabiną“, – sakė jis.