Lėktuvui skrendant iš Penango į Kučingą 31 metų malaizietė staiga ėmė gimdyti. Kai laineris buvo virš Kvala Lampūro 610 metrų aukštyje pasaulį išvydo jos sūnus.
Gimdymą priėmė lėktuve tarp keleivių atsiradęs gydytojas, o jam padėjo visas lėktuvo ekipažas. Oro bendrovės darbuotojai tikina, kad gimdymas nebuvo komplikuotas, tačiau lėktuvui nusileidus naujagimis ir jo motina iš karto buvo nugabenti į artimiausią ligoninę.
Tačiau oro bendrovės nėra linkusios propaguoti gimdymo ore, nes nežinia, kas gali atsitikti.
Kitą dieną bendrovės „Air Asia“ direktoriai nutarė, kad nuo šiol motina ir jos padangėse gimęs sūnus iki gyvenimo pabaigos galės nemokamai skraidyti šios bendrovės lėktuvais, nes tai buvo pirmas kūdikis, gimęs bendrovės laineryje virš debesų. Apie tai buvo iškilmingai pranešta motinai.
Tačiau tai nebuvo unikalus atvejis. Oro bendrovės kartkartėmis suteikia teisę keleiviams nemokamai skraidyti jų lėktuvais. Pavyzdžiui, 2005 metais oro bendrovė „Al Jazeera“ lėktuve gimusiai mergaitei suteikė teisę nemokamai skraidyti jos lėktuvais, kol šiai sukaks 18 metų. Taip pat kartais pasielgia ir laivininkystės bendrovės.
Tačiau oro bendrovės nėra linkusios propaguoti gimdymo ore, nes nežinia, kas gali atsitikti. Jei, pavyzdžiui, prireiktų kūdikį reanimuoti, to padaryti būtų neįmanoma. Todėl kai kurios oro bendrovės net riboja nėščių motinų skraidymą. Pavyzdžiui, „Air France“ ir „Lufthansa“ neleidžia lipti į lėktuvą moterims, kurių nėštumas daugiau kaip 36 savaitės. „Iberia“ leidžia skraidyti tik iki 34 nėštumo savaitės ir tai tik tada, jei moterį lydi gydytojas.
Užtat vaikai, gimę lėktuvuose, skrendančiuose iš vienos šalies į kitą, turi teisę pretenduoti į pilietybę tos šalies, į kurią skrenda lėktuvas. Tiesa, tik tais atvejais, jei tos šalies įstatymai lėktuvą laiko savo šalies teritorija.