Portalo duomenimis, antrajam pilotui pamiršus įjungti greičio jutiklių šildymo sistemą, jie ėmė rodyti klaidingus duomenis.
Iš pilotų pokalbio panašu, kad supanikavęs antrasis lakūnas nukreipė lėktuvą žemyn.
Pateikiame iššifruotą paskutinį lakūnų pokalbį:
Lėktuvo įgulos vadas: Į viršų!
Antrasis pilotas: Tuoj.
Lėktuvo įgulos vadas: O tu į apačią.
Antrasis pilotas: Visiška nesąmonė.
Lėktuvo įgulos vadas: Ne, aš supratau, kad tu norėjai... O tu kaip tik į apačią.
Antrasis pilotas: Vėliau pasikalbėsime. Na, viską kontroliuojame!
Lėktuvo įgulos vadas: Viskas gerai.
Automatinis pranešėjas: Išlyginti greitį, išlyginti greitį.
Antrasis pilotas: Op op op... 390!
Lėktuvo įgulos vadas: Kur į apačią? Kur tu į apačią? Kam į apačią? Kur?!
Automatinis pranešėjas: Išlyginti greitį, išlyginti greitį.
Antrasis pilotas: Taip, nes geras ******, 200 greitis, ****!
Lėktuvo įgulos vadas: Aukštis! Aukštis! Aukštis!
Automatinis pranešėjas: Artėja žemė! Artėja žemė! Pakilkite! Artėja žemė!
Lėktuvo įgulos vadas: Aukštyn!
Automatinis pranešėjas: Artėja žemė! Artėja žemė! Pakilkite! Artėja žemė!
Lėktuvo įgulos vadas: Viskas, *****.
Aviakatastrofos metu žuvo visi 65 lėktuvo keleiviai ir 6 įgulos nariai. Iš Maskvos Domodedovo oro uosto į Orską skridęs laineris nukrito praėjus vos keletui minučių nuo pakilimo.