Pchenjanas leido Pietų Korėjos žurnalistams atvykti stebėti branduolinio objekto likvidavidavimą

Šiaurės Korėja paskutinę minutę suteikė leidimą Pietų Korėjos žurnalistams atvykti į šalį stebėti branduolinių bandymų poligono likvidavimo, trečiadienį pranešė Seulas.  
Šiaurės Korėjos vėliava
Šiaurės Korėjos vėliava / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiaurės Korėja anksčiau šį mėnesį paskelbė planuojanti „visiškai“ likviduoti Pungjė-ri branduolinių bandymų poligoną, esantį kalne šalies šiaurės rytuose. Tai laikoma geros valios gestu prieš planuojamą viršūnių susitikimą su Jungtinėmis Valstijomis.

Branduolinį objektą sunaikinti planuojama kažkuriuo metu nuo trečiadienio iki penktadienio – tai priklausys nuo oro sąlygų.

Stebėti branduolinių bandymų poligono likvidavimo iš pradžių buvo pakviesta nedidelė grupelė užsienio reporterių, tarp jų žurnalistai iš Pietų Korėjos.

Žurnalistai iš Kinijos, Didžiosios Britanijos, JAV ir Rusijos antradienį lėktuvu iš Pekino nuskrido į Šiaurės Korėjos miestą Vonsaną, iš kur per maždaug 20 valandų truksiančią kelionę traukiniu ir autobusu turėtų pasiekti atokioje vietovėje esantį poligoną.

Tačiau Pietų Korėjos reporteriams teko atšaukti kelionę, Seului nurodžius, kad iš Pchenjano nebuvo gauta oficialaus patvirtinimo, kad jie bus įleisti.

Trečiadienį Pietų Korėjos susivienijimo ministerija pranešė, Šiaurės Korėja galiausiai visgi leido reporteriams atvykti į šalį. Tačiau kol kas nežinoma, kaip šie žurnalistai pasieks Pungjė-ri branduolinių bandymų poligoną.

Pungjė-ri poligone nuo 2006 metų Šiaurės Korėja įvykdė visus šešis savo branduolinius bandymus. Naujausias ir kol kas galingiausias bandymas buvo įvykdytas pernai rugsėjį; Pchenjanas tuomet sakė išbandęs vandenilinę bombą.

VIDEO: Užsienio žurnalistai išvyko į Šiaurės Korėją stebėti branduolinių bandymų poligono likvidavimo

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis