„Tie traukiniai – tai mūsų pasididžiavimas ir pokyčių Lenkijos geležinkeliuose simbolis“, – pristatydamas investiciją prieš keletą mėnesių kalbėjo Lenkijos transporto ir infrastruktūros ministras Slavomiras Novakas, pažadėjęs, kad naujieji traukiniai pradės kursuoti kitais metais, per Kalėdas, tarp Gdansko Varšuvos ir Krokuvos.
Deja, dar daug vandens nutekės kol „Pendolino“, kurio techninės galimybės leidžia išvystyti daugiau kaip 250 km/val. greitį, galės Lenkiją pasiekti 200 km/val. Išskyrus kelias keliasdešimties kilometrų centrinės magistralės atkarpas, šalyje kol kas nėra bėgių, kur „Pendolino“ galėtų taip įsibėgėti. Lenkijos įstatymai kol kas draudžia traukinių eismą didesniu nei 160 km/val. greičiu.