Klarko apygardos koroneris Johnas Fudenbergas patvirtino, kad 31 metų britas Neilas Udallas mirė Pietų Nevados universitetiniame medicinos centre.
N.Udallas kartu su grupe draugų britų viešėjo Las Vegase. Vasario 10 dieną jie išsiruošė į apžvalginį skrydį, tačiau britus skraidinęs sraigtasparnis sudužo Didžiojo Kanjono vakarinėje dalyje.
Per katastrofą žuvo trys N.Udallo draugai.
N.Udallas buvo vienas iš keturių asmenų, įskaitant sraigtasparnio pilotą, kurie po nelaimės buvo hospitalizuoti. Per katastrofą išgyveno 42 metų pilotas Scottas Boothas, 29 metų Ellie Milward ir 39 metų Jennifer Barham.
Ligoninės atstovas spaudai Scottas Kerbsas sakė, kad visi trys išgyvenusieji ketvirtadienį tebebuvo kritinės būklės.
Per katastrofą žuvo veterinarijos klinikos administratorė 27 metų Becky Dobson, jos vaikinas, automobilių pardavėjas 30-metis Stuartas Hillas ir jo brolis, 32 metų teisininkas Jasonas Hillas.
Britai atvyko į Las Vegasą švęsti S.Hillo gimtadienio. Jie leidosi į apžvalginį skrydį virš hualapajų indėnų genties gyvenamos teritorijos Didžiajame Kanjone.
Skirtingai nuo gerokai griežčiau reglamentuotų skrydžių Kolorado upės slėnyje esančiame Didžiojo kanjono nacionaliniame parke, pirmyn atgal zujantys sraigtasparniai greitai nuskraidina turistus į kanjono teritorijoje esantį hualapajų rezervatą, kur jie užkandžiauja, iškylauja ar plaukioja pontoniniais kateriais.
Turistinio sezono piko metu į rezervatą surengiama 350-400 skrydžių, nurodo Federalinė aviacijos administracija.
„Airbus EC130 B4“ sudužo prieš pat saulėlydį. Vienos vestuvių šventės dalyviai ir kanjono pakrašty buvę žmonės pasakojo matę kažkokį liepsnojantį skraidymo aparatą ir virš kanjono kylančius dūmus.
Tą patį sraigtasparnį nedidelė avarija buvo ištikusi 2012 metais, kai pilotui bandant jį nutupdyti žemiausioje kanjono vietoje, šis priekiu palietė žemę. Sraigtasparnis didesnių apgadinimų išvengė, žmonės per incidentą nenukentėjo.
Trečiadienį paskelbtoje preliminarioje ataskaitoje rašoma, kad „Airbus EC130 B4“ prieš suduždamas mažiausiai dukart apsisuko 360 laipsnių kampu.
Tačiau Nacionalinė transporto saugus valdyba (NTSB) nenurodo, dėl ko įvyko katastrofa. Galutines savo išvadas NTSB turėtų pateikti ne anksčiau kaip po metų.