Pietinių Japonijos salų link artinasi galingas taifūnas

Japonijos meteorologijos agentūra antradienį pranešė, kad „labai stiprus“ taifūnas „Hinnamnor“ artėja prie kelių atokių pietinių salų, ir perspėjo vietos gyventojus susirasti prieglobstį, kol stichija netapo pernelyg pavojinga.
Taifūno Haishen sukeltos bangos Kagošimos prefektūros pakrantėje
Japonija / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Japonija Taifūnas

Pasak agentūros, antradienio vakarą vietos laiku taifūnas buvo Ramiajame vandenyne į pietus nuo Japonijos, 340 km į rytus-šiaurės rytus nuo Minami Daito salos, kuri yra viena iš kelių atokių Okinavos regioną sudarančių salų.

„Hinnamnor“ juda vakarų kryptimi 30 km per val. greičiu. Taifūnas, nešantis vėją, kurio gūsių greitis gali siekti iki 252 km per val., saloms grėsmę kels nuo trečiadienio vakaro iki penktadienio.

Kai kurios salos yra atokios, jose gyvena vos keli šimtai žmonių, tačiau visame regione gyvena apie 1,4 mln. žmonių, o Okinavos regiono pagrindinėje saloje įsikūrusios dauguma Japonijoje veikiančių JAV karinių bazių.

Meteorologijos agentūra prognozuoja, kad nuo trečiadienio vakaro audra sustiprės iki aukščiausios kategorijos, o jos vėjo gūsių greitis sieks iki 270 km per valandą.

Dėl stipraus vėjo „kai kurie namai gali sugriūti“, pranešė nacionalinės meteorologijos agentūros Okinavos padalinys.

Regioną taip pat užklups smarkus lietus ir didelės bangos.

„Būkite labai atsargūs dėl stipraus vėjo. Imkitės atsargumo priemonių, pavyzdžiui, persikelkite į tvirtus pastatus prieš prasidedant stipriam vėjui“, – teigė agentūra.

Japonijoje šiuo metu tęsiasi taifūnų sezonas, o per metus ją užklumpa apie 20 tokių audrų, kurių metu dažnai kyla smarkios liūtys, sukeliančios nuošliaužas ar staigius potvynius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų