Geležinkelių pareigūnai ragino traukinio keleivius ir darbuotojus šokti iš riedančio sąstato, kai paaiškėjo, jog neveikia stabdžiai.
„Aš rėkiau, kad lieptų jiems šokti, – sakė traukinio „Rovos Rail“ generalinis direktorius Rohanas Vosas. – Pats iššokau, kol jis dar judėjo“.
„Rovos Rail“ traukinys savo kelionę pradėjo Keiptaune ir buvo jau arti paskutinio maršruto taško – respublikos sostinės, kai sustojo, kaip paprastai, pasikeisti elektrovežio į garvežį, sakė „Metro Rail“ kompanijos darbuotoja Nothemba Dlali.
Pasak jos, traukinys pradėjo riedėti į nuokalnę kaip tik tuo metu, kai buvo atkabintas elektrovežis, tačiau dar nebuvo prijungtas garvežys.
Septyniolika traukino vagonų nuriedėjo nuo bėgių visai netoli Pretorijos traukinių stoties, pasakojo sostinės Viešojo saugumo departamento atstovas Johanas Pieterse.
Pasak jo, kai kuriems keleiviams iš sulamdytų vagonų išvaduoti prireikė specialių įrankių.
Po septynių savaičių šalis laukia tūkstančių užsienio turistų, čia atvyksiančių stebėti Pasaulio futbolo čempionato.
„Rovos Rail“ siūlo atostogų kelionę per Afriką, prisimenant auksinį kelionių traukiniais amžių. Vagonai įrengti karaliaus Eduardo VII laikų (XX amž. pradžios) stiliumi, vagonų vidus iškaltas medžio plokštėmis, įrengta oro kondicionavimo sistema, yra net karštas dušas.
Dviejų dienų turistinė kelionė maršrutu Keitptaunas–Pretorija „Rovos Rail“ traukiniu vienam keleiviui atsieina 1500–3000 JAV dolerių (39 tūkst.– 78 tūkst.litų).