Grasinimai susprogdinti Pensilvanijos rinkimų apylinkes siejami su Rusija

Po grasinimų susprogdinti rinkimų apylinkes balsavimas JAV prezidento rinkimuose kai kuriose Pensilvanijos valstijos dalyse buvo pratęstas keliomis valandomis, trečiadienį pranešė amerikiečių transliuotojas „NBC News“.
JAV prezidento rinkimai Pensilvanijoje / MICHAEL M. SANTIAGO / Getty Images via AFP
JAV prezidento rinkimai Pensilvanijoje / MICHAEL M. SANTIAGO / Getty Images via AFP

Pensilvanijos gubernatorius demokratas Joshas Shapiro (Džošas Šapiras) nurodė, kad didžiausiame valstijos Filadelfijos mieste buvo gauta daug grasinančių pranešimų, tačiau išsamesnės informacijos jis nepateikė.

Filadelfijos teismas leido vienai rinkimų apylinkei likti atidarytai dar 23 minutes. Balsavimas šiame mieste turėjo baigtis 20 val. vietos (trečiadienį 3 val. Lietuvos) laiku.

Balsavimas Klirfildo apygardoje centrinėje Pensilvanijos dalyje pratęstas iki 21 val. vietos (trečiadienio 4 val. Lietuvos) laiku. Pasak Pensilvanijos teismų atstovo spaudai, sprendimas pratęsti rinkimų apylinkės darbo laiką buvo priimtas po gauto grasinimo dėl sprogimo.

Dviejų apylinkių darbo laikas pratęstas ir Česterio apygardoje. Socialiniame tinkle „X“ skelbiama, kad dėl grasinimo susprogdinti bombą rinkėjai dar gali balsuoti iki 22 val. vietos (trečiadienio 5 val. Lietuvos) laiku.

Grasinimų susprogdinti buvo sulaukta ir keliose kitose valstijose, įskaitant Arizoną, Džordžiją, Mičiganą ir Viskonsiną.

Valdžios institucijos nurodė, kad dauguma grasinimų buvo siunčiami elektroniniu paštu, naudojant rusiškus domenus.

JAV Federalinis tyrimų biuras (FTB) jau anksčiau įspėjo apie grasinimus susprogdinti rinkimų apylinkes daugelyje JAV valstijų ir pridūrė, kad nė vienas pranešimas nepasitvirtino, tačiau daugelis tokių grasinimų, regis, atėjo iš Rusijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis