Po eilės netikėtų „Ryanair“ lėktuvų nusileidimo, Ispanija planuoja griežtesnę lėktuvų kontrolę. To pareikalavo pastarųjų savaičių įvykiai. Patirtis rodo, kad mažo biudžeto avialinijų lėktuvai netikėtai Ispanijoje leidžiasi dažniausiai. Ispanijos valdžios institucijos nori užsitikrinti galimybes dažniau tikrinti lėktuvus. Tai sekmadienį patvirtino Ispanijos infrastruktūros ministras Rafaelis Catala.
Ispanijos susisiekimo ministerija paragino Europos Sąjungos transporto komisarą Siimą Kallas ir airių aviacijos administraciją padidinti aviacijos saugą. Ispanija nori išplėsti nacionalinius pajėgumus dėl aviabendrovių patikros, kurios šioje pietų Europos šalyje turi stiprias pozicijas.
Sekmadienio popietę Madrido oro uoste Barajas nusileido „Ryanair“ lėktuvas. Jis nutūpė be incidentų. Lėktuvas skrido iš Prancūzijos Beauvais oro uosto į Tenerifę. Pilotas paprašė nenumatyto nusileidimo. Po trijų valandų remonto lėktuvas tęsė skrydį į Kanarų salas.
Tai buvo antras „Ryanair“ incidentas Ispanijoje per parą ir trečias per keturias dienas. Pigių oro linijų lėktuvas, šeštadienį skridęs iš Bristolio Dž.Britanijoje į Katalonijos miestą Reus, turėjo netikėtai nusileisti Barselonoje dėl variklio gedimo.
Praėjusį ketvirtadienį „Ryanair“ lėktuvas paprašė avarinio nusileidimo Maljorkos oro uoste. Trys žmonės buvo sužeisti lėktuvui papuolus į didelę oro duobę.
Liepos 26 dieną trys „Ryanair“ lėktuvai dėl audros negalėjo nusileisti Madride ir nutūpė Valencijoje. Lėktuvai buvo paskelbę pagalbos signalą, nes aviacinio žibalo rodyklės rodė minimumą. Tuomet „Ryanair“ kaltinimai buvo nukreipti pilotams.
„Ryanair“ bosas Michaelis O‘Leary kaltinimus dėl nepakankamo saugumo neigia. Interviu vienam Ispanijos laikraščiui jis teigė, jog šalies Susisiekimo ministerija juodina aviabendrovės vardą.