Popiežius palygino skandalų besivaikančią žiniasklaidą su ekskrementų mėgėjais

Popiežius Pranciškus trečiadienį palygino politikus šmeižiančius, paskalas skleidžiančius ir skandalų besivaikančius žiniasklaidos leidinius su žmonėmis, kuriuos seksualiai jaudina ekskrementai, bei pavadino tokių publikacijų skaitytojus išmatų valgytojais.
Pipiežius Pranciškus
Popiežius Pranciškus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jis taip pat griežtai kritikavo dezinformaciją antraštėse, kai netyla diskusijos dėl vis augančio internete skelbiamų melagingų žinių ir galimo jų poveikio JAV prezidento rinkimams kiekio.

„Dezinformacija tikriausiai yra didžiausias blogis, kurį komunikacijos terpė gali sukelti, nes ji nukreipia nuomones viena kryptimi, praleisdama tiesos dalį“, – sakė popiežius interviu Belgijos katalikiškam savaitraščiui „Tertio“.

79 metų argentinietis nevyniojo žodžių į vatą ir pareiškė, kad kai kurie žurnalistai kenčia nuo koprofilijos – seksualinio potraukio fekalijoms – o jų skaitytojai yra linkę į koprofagiją – mitimą išmatomis.

„Manau, kad žiniasklaida privalo būti daug švaresnė, skaidresnė ir nepasiduoti, atsiprašau už žodį, koprofilijai, kai nuolat norima viešinti skandalus, bjaurius dalykus, net jei tai ir būna tiesa“, – sakė jis.

„Kadangi žmonės nuo koprofagijos paprastai nukenčia, tai gali būti labai pavojinga“, – pridūrė popiežius.

Jo komentarai pasirodė Jungtinėse Valstijose ir Didžiojoje Britanijoje kilus visuotinėms diskusijoms dėl to, ar netikros naujienos galėjo paskatinti žmones per JAV prezidento rinkimus balsuoti už respublikonų kandidatą Donaldą Trumpą ir palaikyti „Brexit“.

„Komunikacijos terpė turi savų pagundų: žiniasklaidą gali gundyti šmeižtas, todėl jie gali šmeižti žmones. Tai politikos pasaulyje yra aukščiau visko“, – sakė jis.

„Jie gali būti panaudoti šmeižtui... Niekas neturi tam teisės. Tai yra nuodėmė ir tai skaudu“, – sakė Pranciškus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis