Popiežius sako, kad kritikai pasinaudojo jo pirmtako mirtimi

Popiežius Pranciškus sekmadienį pareiškė, kad kai kurie Katalikų Bažnyčios sluoksniai pasinaudojo jo pirmtako Benedikto XVI mirtimi, kad sukritikuotų jį patį.
Popiežius Pranciškus
Popiežius Pranciškus / „Reuters“/„Scanpix“

Benediktas atsistatydino iš pontifiko pareigų 2013-aisiais, tačiau iki pat savo mirties praėjusių metų gruodžio 31 dieną išliko svarbia figūra kai kuriems konservatyviems Bažnyčios nariams, nepritariantiems liberalesniam Pranciškaus požiūriui.

„Kai kurie pasakojimai apie tai, kad Benediktas pasipiktino tuo, ką padarė naujasis popiežius, yra tiek pat teisingi, kiek žinia, perduota per „sugedusį telefoną“, – sakė popiežius Pranciškus žurnalistams lėktuve, grįždamas iš Pietų Sudano.

„Tiesą sakant, konsultavausi su Benediktu dėl kai kurių priimamų sprendimų. Ir jis sutiko, pritarė. Manau, kad Benedikto mirtimi pasinaudojo žmonės, norintys naudos sau“, – sakė jis.

„O tie, kurie išnaudoja tokį gerą žmogų, tokį Dievo žmogų... sakyčiau, kad tai neetiški žmonės, priklausantys partijai, o ne Bažnyčiai“, – pridūrė jis.

Jis nieko neįvardijo, tačiau artimiausias Benedikto XVI padėjėjas Georgas Gaensweinas po Benedikto mirties išleido knygą ir davė interviu žiniasklaidai, kuriuose atskleidė įtampą tarp buvusio pontifiko ir Pranciškaus.

Visų pirma G.Gaensweinas apibūdino Benedikto nerimą dėl Pranciškaus sprendimo sušvelninti tradicinių mišių laikymo lotynų kalba apribojimus.

Pranciškus sakė, kad išlieka optimistiškai nusiteikęs savo kritikų atžvilgiu – „šie dalykai savaime išsispręs“ – tačiau sakė norįs pabrėžti, kad buvęs popiežius „nebuvo susierzinęs“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis