„Dingęs iš Malaizijos kariškių radarų, „Boeing 777-200” skrido aplink Indonezijos oro erdvę. Lėktuvo pilotai galėjo sąmoningai pasirinkti tokį maršrutą, kad jo neaptiktų radarai”, – skelbia CNN.
Tokia išvada daroma atsižvelgus į iš kelių valstybių gautą radarų informaciją, ekspertų skaičiavimus.
Nustatyta, kad greičiausiai dingęs laineris iš pradžių skrido ties Indonezijos šiaurine dalimi, o paskui staiga pasuko į pietus, Indijos vandenyno link. Indonezijos oro erdvės jis taip ir nekirto.
„Įdomu tai, kad atrodo, jog jis specialiai skrido taip, kad išvengtų būti pastebėtas“, – CNN teigė aviacijos ekspertas Milesas O'Brienas.
Įdomu tai, kad atrodo, jog jis specialiai skrido taip, kad išvengtų būti pastebėtas, – teigė Milesas O'Brienas.
Jo teigimu, taip tiksliai išvengti zonų, kuriose veikia radarai, gali tik labai patyręs pilotas. Esą tik daug patirties turintis žmogus gali žinoti, kaip tai padaryti.
Tiesa, ekspertas pažymi, kad tai nebūtinai reiškia, kad lėktuvas nebuvo užgrobtas ir jį tikrai valdė Malaizijos oro linijų pilotai.
Tačiau, jei lėktuvas buvo užgrobtas, tai padarė itin gerai aviaciją išmanantis asmuo.
Kol kas tyrėjai neatskleidė, kodėl lėktuvas galėjo prapulti. Svarstomos kelios versijos, tarp jų ir lėktuvo pagrobimas, ir gedimas.
Aviacijos kompanijos „Malaysia Airlines“ lėktuvas „Boeing 777-200” kovo 7 d. skrido iš Kvala Lumpūro į Pekiną. Jame buvo 227 keleiviai ir 12 įgulos narių. Ryšys su lėktuvu nutrūko praėjus maždaug dviem valandoms po jo pakilimo.