Prahoje uždrausti kelionių agentūrų organizuojami naktiniai turai po barus

Prahos miesto tarybos nariai pirmadienį pranešė, kad uždraudė kelionių agentūrų organizuojamus naktinius turus po barus, nes miestas nori orientuotis į „kultūringesnį turistą“.
Baras Prahoje / DAVID W CERNY / REUTERS
Baras Prahoje / DAVID W CERNY / REUTERS
Temos: 3 Praha Turizmas Baras

Čekijos sostinė, kurioje gyvena 1,3 mln. žmonių, jau kurį laiką yra populiari vieta triukšmingiems mergvakariams ir bernvakariams bei turams po barus rengti. Dauguma tokių pramogų ieškančių lankytojų į Prahą atvyksta iš Jungtinės Karalystės.

Prahos mero pavaduotojas Zdenekas Hribas (Zdenekas Hržibas) pirmadienį žurnalistams sakė, kad dabar bus draudžiama organizuoti naktinius turus po barus, kai vaikščiojama iš vienos įstaigos į kitą ir geriama.

„Turai (po barus) su gidu nebus galimi nuo 22 val. vakaro iki 6 val. ryto (vietos, 23–7 val. Lietuvos laiku)“, – pridūrė jis.

Kitas mero pavaduotojas Jiri Pospišilas (Jiržis Pospišilas) sakė, kad Prahos merija „nori kultūringesnio, turtingesnio turisto (...) o ne tokio, kuris atvyksta trumpam ir tik tam, kad pasigertų“.

Alaus mėgėjai iš užsienio jau daugelį metų prisideda prie to, kad Čekija užima pirmąsias vietas daugiausiai alkoholio suvartojančių pasaulio šalių sąrašuose.

2023 metais vidutiniam čekui – įskaičiuojami visi piliečiai, taip pat ir naujagimiai, – teko 128 litrai alaus, nors nuo 2020-ųjų, kai prasidėjo COVID-19 pandemija, šis rodiklis nuolat mažėja.

Kai kuriuose restoranuose ir daugelyje barų alus pigesnis už vandenį, o daugelyje į UNESCO sąrašus įtraukto istorinio centro užeigų vietinis alus pardavinėjamas už mažiau nei tris eurus už pintą.

Čekijos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovas Vaclavas Starekas pasveikino miesto tarybos sprendimą.

„Išvykos į centrą ieškoti alaus buvo vietos gyventojų ir kitų turistų problema“, – sakė jis naujienų agentūrai AFP.

„Nemanau, kad tai pakenks mūsų pardavimams. Niekam nebus uždrausta eiti į barą, tačiau šie naktiniai organizuoti turai po barus (...) nėra kažkas, ko mums reikėtų“, – teigė V. Starekas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis