Automatinis pavojaus signalas „Didinti aukštį“ įsijungė, kai laineris, gegužės 2 dieną skridęs iš Pusiaujo Gvinėjos sostinės Malabo į Kamerūno didžiausią miestą Dualą, nukrypo nuo įprasto maršruto, „kad išvengtų audrų“, sakoma aviacijos katastrofas tiriančios institucijos BEA pranešime.
Po to manevro lėktuvas skrido tiesiai į 4 040 metrų aukščio Kamerūno ugnikalnį ir būtų į jį įsirėžęs, bet įsijungus pavojaus signalui pilotai greitai pakilo aukščiau ir išvengė susidūrimo.
Per tą incidentą žmonės nenukentėjo, o skrydis baigėsi be tolesnių incidentų.
Maršrutas, kuriuo siekta išvengti audros, nukreipė lėktuvą į Kamerūno kalno šlaitą
„Air France“ patvirtino informaciją apie tą įvykį ir sakė atliekanti vidinį tyrimą.
„Maršrutas, kuriuo siekta išvengti audros, nukreipė lėktuvą į Kamerūno kalno šlaitą“, – sakoma bendrovės pranešime.
Tačiau pilotų kabinoje įsijungė EGPWS (išplėstinei artėjimo prie žemės perspėjimo sistemai) „pilotai nedelsdami reagavo, atlikdami atitinkamą manevrą“, pridūrė „Air France“.