Prasideda 71-asis „Kanų liūtų“ festivalis: apdovanojimams pateikti trys darbai iš Lietuvos

Pirmadienį prasidėjo didžiausias kūrybiškumo festivalis pasaulyje „Kanų liūtai“, kurį vainikuos apdovanojimai, dar vadinami reklamos „oskarais“. 71-ąjį kartą vykstančių „Kanų liūtų“ apdovanojimams pateikta beveik 27 tūkst. paraiškų. Šiemet Lietuvai atstovauja dvi reklamos agentūros – „Not Perfect Vilnius“, pateikusi 2 darbų paraiškas, bei „Andstudio“, pateikusi 1 paraišką.
Kanų liūtų statulėlė / Jeremy O'Donnell nuotr.
Kanų liūtų statulėlė / Jeremy O'Donnell nuotr.

Kaip pastebėjo „Kanų liūtų“ generalinis direktorius Simonas Cookas, šiemet rekordiškai daug paraiškų sulaukė kūrybinio efektyvumo kategorija, o tai rodo kūrybiškumo kaip augimo variklio svarbą.

Šiemet pirmą kartą savo darbą konkursui pateikusios „Andstudio“ kūrybos vadovas Augustinas Paukštė teigia, kad „Kanų liūtų“ apdovanojimuose vertinant darbus didelis dėmesys skiriamas konceptui.

„Mūsų kurta „UOGA UOGA Kids“ produktų pakuočių sistema buvo įvertinta esminiuose pakuočių apdovanojimuose „DIELINE“. Tai paskatino teikti paraišką ir „Kanų liūtų“ apdovanojimams. „UOGA UOGA Kids“ pakuotės išsiskiria savo idėja ir interaktyvumu, ne tik dizainu. Pagrindinė idėja, nuo kurios atsispyrėme kurdami dizainą – ne visi vaikai nori maudytis. Tėvai dažnai tokioje situacijoje pasitelkia į pagalbą žaislus, bet dar praktiškiau, kai šampūno buteliukas gali atlikti ir žaislo funkciją.“ – konkursui pateiktą darbą pristato A. Paukštė.

UOGA UOGA Kids / „Andstudio“ nuotr.
UOGA UOGA Kids / „Andstudio“ nuotr.

Agentūra „Not Perfect“ yra viena aktyviausių ir daugiausiai darbų „Kanų liūtų“ apdovanojimams pateikianti kūrybos agentūra Lietuvoje. Jos darbai finale buvo net penkis kartus, o 2013 metais jų darbas lauko reklamos kategorijoje buvo įvertintas bronza. Šiemet agentūra pateikė dvi paraiškas. Abi paraiškos iš tos pačios kampanijos naujam alkoholiniam gėrimui „Paskolinė“, kurio idėja referuoja į garsiai Lietuvoje nuskambėjusį politinės korupcijos skandalą.

PASKOLINĖ /„Not Perfect“ nuot.
PASKOLINĖ /„Not Perfect“ nuot.

Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o labiausiai prestižiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 21 d. vakarą.

Be apdovanojimų festivalio dalyvių laukia keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet – populiarus atlikėjas, prodiuseris, verslininkas ir visuomenės veikėjas John Legend, aktorė, atlikėja, prodiuserė ir verslininkė Queen Latifah, pasaulinio socialinio tinklo „X“ savininkas ir technologijų vystytojas Elon Musk, aktorė ir verslininkė Gwyneth Paltrow bei daugelis kitų verslo, rinkodaros, reklamos ir visuomenės atstovų.

Festivalio metu vyksta ir „Jaunųjų liūtų“ konkursas – šiemet Lietuvai atstovauja „Andstudija“ dizaineris Ignas Vėželis kartu su kūrybos partneriu Mantu Lukoševičium. Šis kūrybinis duetas nacionalinės atrankos metu iškovojo galimybę dalyvauti „Jaunųjų liūtų“ programoje, kurioje varžosi su jaunaisiais kūrybininkais iš viso pasaulio skaitmeninės reklamos kategorijoje.

Lukas Balandis / BNS nuotr./„Jaunųjų liūtų“ konkurso finalas – išrinkti nugalėtojai atstovausiantys Lietuvai tarptautiniame konkurse Kanuose
Lukas Balandis / BNS nuotr./„Jaunųjų liūtų“ konkurso finalas – išrinkti nugalėtojai atstovausiantys Lietuvai tarptautiniame konkurse Kanuose

„15min Grupė“ yra oficialus „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje. „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ Lietuvoje tradiciškai bus galima išvysti rudenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis