Havajuose įsikūrusios krovinių skraidinimo bendrovės „Transair“ 810-ojo reiso lėktuvas pranešė apie variklio gedimą ir „mėgino grįžti į Honolulu, bet [įgula] buvo priversta tupdyti orlaivį ant vandens“ maždaug 2 val. 30 min. vietos (15 val. 30 min. Lietuvos) laiku, sakoma FAA atstovės pranešime.
„Kaip rodo preliminari informacija, JAV Pakrančių sargyba abu įgulos narius išgelbėjo. FAA ir Nacionalinė transporto saugos valdyba (NTSB) [toliau] tirs“, – pranešė agentūra.
JAV Susisiekimo departamentas informavo, kad incidentas įvyko vos už 3 km nuo Kalaeloa oro uosto, pranešė naujienų tinklalapis „Hawaii News Now“.
Gelbėjimo operacijoje, be Pakrančių sargybos, dalyvavo Honolulu priešgaisrinis departamentas.
Vietos žiniasklaida pranešė, kad vieno iš pilotų būklė kritinė, o kito – sunki.
Lėktuvas turėjo skristi iš Honolulu į Kahulujį – pagrindinį oro uostą Maujo saloje, rodo skrydžių stebėsenos tinklalapio „FlightAware“ informacija.
Pakrančių sargybos atstovas Matthew Westas televizijai CNN sakė, kad jo tarnybos sraigtasparnis išgelbėjo vieną pilotą, o kitą – priešgaisrinio departamento sraigtasparnis.
Į nelaimės vietą taip pat buvo pasiųstas Pakrančių sargybos kateris.
Abu įgulos nariai buvo nugabenti į Honolulu ligoninę, pridūrė M. Westas.
„Hawaii News Now“ pranešė, kad kritinių sužalojimų patyręs 58 metų pilotas gydomas intensyviosios terapijos skyriuje, o antrasis – 50-metis – patyrė sunkią galvos traumą ir daug žaizdų.
Vienas informuotas šaltinis naujienų agentūrai AFP sakė, kad sudužęs orlaivis veikiausiai buvo klasikinio modelio „Boeing 737“, pagamintas mažiausiai prieš 33 metus.
Viena „Boeing“ atstovė sakė, kad bendrovei „žinoma apie pranešimus iš Honolulu“ ir kad padėtis atidžiai stebima.
JAV aviacijos milžinė nurodė palaikanti ryšį su NTSB ir renkanti platesnę informaciją apie avariją.
Atvejai, kai dideli lėktuvai avariniu būdu nusileidžia ant vandens, yra reti.
2009 metų sausį keleivinis „Airbus A320“ tuojau po pakilimo susidūrė su pulku žąsų ir nusileido ant vandens Hadsono upėje, kai jo abu varikliai buvo smarkiai apgadinti.
Lainerio, kuriame buvo 150 keleivių ir penki įgulos nariai, pilotas Chesley Sullenbergeris suprato nesugebėsiantis sugrįžti į LaGuardios oro uostą, todėl priėmė sprendimą tupdyti lėktuvą upėje. Per šį incidentą niekas nežuvo.