Kaip pranešė ispanų žiniasklaidos priemonės, 72 laivo įgulos nariai iš tralerio buvo evakuoti šeštadienį, kilus gaisrui laive.
Tuo metu jis buvo prišvartuotas populiarios turistinės Gran Kanarijos salos Las Palmo uoste, tačiau baiminantis, kad gaisras neišplistų, laivas buvo nuvilktas į atvirą jūrą. Vietos žiniasklaidoje pasirodė nuotraukos, kuriose matoma, kaip iš laivo kyla juodi dūmai.
Laivas „Oleg Naidenov“ nuskendo už 15 jūrmylių į pietus nuo Maspalomaso Gran Kanarijoje, pranešė Ispanijos gelbėjimo tarnyba.
Gelbėtojai trečiadienį apžiūrėjo skendimo vietą, kur gylis yra 2400 metrų, tikrino, ar esama degalų nuotėkio, ar reikia „imtis veiksmų“.
Pavadinusi šį Rusijos tralerį „piratų laivu“, aplinkosauginė organizacija „Greenpeace“ nurodė, kad jame yra apie 1400 tonų degalų, todėl nerimaujama dėl galimos taršos.
„Greenpeace“ vis dėlto atmetė galimybę, kad naftos produktų nuotėkis būtų panašus į 2002-ųjų lapkritį buvusį Atlanto vandenyne ties Ispanijos šiaure, kur per tanklaivio „Prestige“ katastrofą išsiliejo 63 tūkst. tonų degalų.
Vis dėlto, pirminiais duomenimis, vandens paviršiuje pastebėtos vaivorykštinės dėmės, kurios gali būti iš tralerio degalų rezervuaro; laimei, jos tolsta nuo kranto pietvakarių kryptimi.
2014-ųjų sausį dėl šio rusų tralerio kilo ginčas tarp Rusijos ir Senegalo, kuris apkaltino laivo „Oleg Naidenov“ žvejus, kad šie žūklauja neteisėtai Senegalo vandenyse.
Senegale šis laivas buvo sulaikytas trims savaitėms, o paskui nuvilktas prie Bisau Gvinėjos sienos.
Laivo savininkė, Murmanske Rusijos šiaurės vakaruose registruota firma, sumokėjo Dakarui 900 tūkst. eurų, kad laivas būtų paleistas.